Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 11:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Silkeborg
Okay, tilbage efter kort brainstorm.

Hvis jeg var i din situation, ville jeg droppe fysioterapeuten og kiropraktoren som det første. Fyssen, fordi en sådan ikke videre kan hjælpe dig i den situation. Kiropraktoren, fordi de, efter min og mange andres erfaring, oftes forvolder større skade end gavn.

Derfra ville jeg opsøge en Kranio Sakral terapeut. Trine Rosenberg må være den førende indenfor terapi af de fleste former, og hun har efterhånden uddannet en del.
Jeg kan ikke andet end at anbefale en sådan på det kraftigste. Jeg er ikke sikker på om jeg må smide et link her, men gør det alligevel, da jeg mener det kan gavne dig meget.
http://www.kst-akademiet.dk/
Her kan du læse om Trine Rosenberg og hendes udvikling, samt finde en dygtig behandler tæt på, hvor du bor.

Held og lykke med livet, uanset hvilken vej du vælger.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Jeg vil give dig helt ret i dine observationer mht kiropraktoren og måske til dels mht fys, men har jo også befundet mig i et dilemma mht fysen arg hun var for sød, men nu har jeg en meget sympatisk mand som self dyrker min gamle hobby -han løfter jern ja han kunne faktisk være mit sunde alter ego totalt nedderen.

http://www.youtube.com/watch?v=_Rd52BuL1Fk&NR=1

Men jeg kan ikke starte mit liv forfra igen og hvad ville jeg gøre det samme som The game jeg ville nok ende med og tage turen igen for fejl føre til visdom og jeg er sku snart en vismand ik en af de økonomiske, nok nærmere en af de sympatiske hæ :P .

Jeg vil ikke længer vælge og lade vejen vælge mig - jeg vil være vejen - jeg er vejen min egen og hvis den ender i en højfrekvenz mix af sanseindtryk om en time så er det helt fint.
Jeg vil bare være 100 procent tilstede når det sker og ikke fortabt i hovedet uendelige tankespiraler, næh nej.

"jeg tænker altså er jeg" René Descartes (1596-1650) - det samlede indhold af mine tanker må i mine øjne så definere min eksistens - og det er her - jeg har et "lille" bjerg jeg skal igang med og flytte hvis det er muligt noget kan jeg ihvert fald gøre.

Starten ligger i positiv tænkning så fuck læger forskning og lign. som mener at den glade tænkning ligger et bestemt sted i hjernen - for på min vej befinder den glade tænkning sig faktisk i mine øjnbryn og de har det fantastisk.
:D
Vender tilbage.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
................

Senest rettet af Opis 28 jul 2008 16:23, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg er med i varmt vands træning en gang i ugen - Er endelig kommet i gang efter næsten et år hvor jeg ikke har været med af forskellige årsager, men primært fordi jeg havde et grimt sår efter en økse som sad meget dårligt - det meste af en finger spids over halvvejs gennem neglen.-
Sidespring skal der han i dag hvilket jeg har det ok med - jeg bliver bare så smadret af det bagefter - træt fysisk ubehag grænsende til sygdomstilstand.
Lidt mærkelig at jeg ikke er i dårligere humør en mand som har betydet meget for mig - en virkelig rar mand har fået kræft og det er bredt sig fik og vide i mandags jeg ringede for at høre om jeg kunne arbejde lidt på frivillig basis, men han stopper idag og så er det ik så fedt.
Måske skyldes sind tilstanden at jeg fik afreageret sådan målrettet smadrede kun ting som skulle ud :) ,
Selvfølgelig fik tlf den sædvanelige flyvetur, men overlevede.

Der er ingen gud for den mand tja han er nok et af de rareste mennesker jeg har mødt - og snart skal han ned og ligge under jorden s

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Badblindboy skrev:
Jeg er med i varmt vands træning en gang i ugen - Er endelig kommet i gang efter næsten et år hvor jeg ikke har været med af forskellige årsager, men primært fordi jeg havde et grimt sår efter en økse som sad meget dårligt - det meste af en finger spids over halvvejs gennem neglen.-
Sidespring skal der han i dag hvilket jeg har det ok med - jeg bliver bare så smadret af det bagefter - træt fysisk ubehag grænsende til sygdomstilstand.
Lidt mærkelig at jeg ikke er i dårligere humør en mand som har betydet meget for mig - en virkelig rar mand har fået kræft og det er bredt sig fik og vide i mandags jeg ringede for at høre om jeg kunne arbejde lidt på frivillig basis, men han stopper idag og så er det ik så fedt.
Måske skyldes sind tilstanden at jeg fik afreageret sådan målrettet smadrede kun ting som skulle ud :) ,
Selvfølgelig fik tlf den sædvanelige flyvetur, men overlevede.

Der er ingen gud for den mand tja han er nok et af de rareste mennesker jeg har mødt - og snart skal han ned og ligge under jorden s

fremskridt :wink: lyder som om at du er så småt på vej op af hullet og nærmere mod et lykkeligt liv :)

trist at høre det vedrørende din ven, men støt ham self så godt du nu kan, den slags sker jo for selv den bedste, desværre...

men keep up the good work :twisted:

Titel:
Dedikeret medlem

:lol:
Ja dag vil jeg fylde en sort affalds sæk med hoveder - tror det bliver blomkål :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]