hey jeg kender alt for godt det ´med at have ondt i brystet. Har suget pinde hverdag siden jeg var omkring 14 højst 15 år gammel hvilket er nogle år siden da jeg idag er 18. Da jeg var 16 gjorde jeg min andel for at optage diverse amf, cola ryger og self masser af alkohol. Da jeg blev 17 stod den på nogle ture på kiks (E) og afsluttede med en gang keta. Hver gang jeg skal tage noget som helst nu så går mit hjerte helt amok, eller sådan føles det. Men i virkeligheden kan det også blot være fordi du selv er velvidende om at der efterhånden burde ske noget med det hjerte. Men det er ikk så tit alligevel unge i vores alder krasser af grundet hjertestop eller lignende. Men det jeg tror er dit tilfælde er som sagt at jeg tror du selv fremtvinger det fordi du ved at du har presset det. Beroligende burde kunne hjælpe dig af med det så længe du ikke får paranoia over at tage noget i det heletaget så må du nok lægge det på hylden og få nogle andre tanker. Men hvis du vil blæse så sig til dig selv det oppe i dit hoved og du har det lige som du plejer. Noia og eftertanke kan give dig øget hjerterytme som kan give ildebefindende og ubehag i perioder og derfor skal du være afklaret med dig selv om at det ikke nødvendigvis er fordi der er noget fysisk galt. Dog hvis det bliver ved så opsøg en læge.