Fanny skrev:
Citat:
Jeg er stadig meget interesseret i "stoffer" (psykedeliske), men min hobby nr 1 må vel være livet i sig selv
Sjovt nok har jeg det ikke sådan. Jeg kan ikke sætte en top-5 over interesser.
For mig, er det "stofferne aka psykedelika" der gør min "hobby" livet værd at leve, på samme måde som mit arbejde, mine venner, min familie, mine dyr, mine ting gør det. Det er jo præcis alle de ting, der gør
min hobby til
mit livHvis man spekulere i, om én af tingene ikke passer eller om man har second thoughts omkring det, så burde man fjerne den ting i en periode og så se om ens liv passer bedre til ens person. Hvis det gør, bør man jo så fjerne den ting fra ens liv.
F.eks - Jeg mener ikke Kokain og Heroin bidrager til noget positivt i mit liv, derfor har jeg fjernet dem fra det.
Til gengæld mener jeg at svampe bidrager enormt positivt til mit liv. Derfor bliver de.
Man skal jo bare sørge for at der er plads til lidt af det hele for at få et fyldigt liv, og hvis A.MUS mener at det er usundt at man
kun lader stofferne bidrage, ja, så kan jeg godt se problemet for så skubber man jo andre ting væk. Der skal være plads til både, familie, venner bla bla bla.... hvad der nu ellers passer til den enkeltes liv.
Jeg har plads til det hele og jeg lever et lykkelig liv. Selvfølgelig ikke uden de alm. småproblemer, men de synes små fordi de basale behov jeg har er udfyldt.