Citat:
Røg hver dag gennem min hf hvilket resulterede i fuld pensum begge år og at jeg var meget tæt på at droppe ud, det kan absolut ikke anbefales.
Jeg røg med jævne mellemrum på HF, kom op i fuldt pensum, og bestod med et gennemsnit på over 10. Jeg kan derfor anbefale at kombinere skole og stoffer!

Nej seriøst, det er fint at komme med egne erfaringer, men til ham der spurgte om euforiserende stoffer og skole kan kombineres: Der er ingen der kender din krop og psykologi lige så godt som dig selv, så gå din egen vej, og tag andres erfaringer for hvad det er: Andres erfaringer som måske og måske ikke gælder dig.
Personligt har jeg mødt et par stykker med indlæringsvanskeligheder (ADD og ADHD), som aldrig ville have klaret sig igennem skolen hvis ikke det var fordi de røg hash.
For nogen er det en god erfaring, for andre er det en mindre god erfaring.
Personligt har jeg gode erfaringer fra skolen ang. marijuana og diverse andre ting. Ikke fordi det fik mig til at yde så meget mere i skolen, men mere på grund af det sociale element som det gav, og som gjorde skolen mere hyggelig og sjovere.
Og så hører jeg til typen der kan lide at læse når jeg er skæv, så jeg endte nok med at læse mere end mine ikke-rygende kammerater