MDMA, MDA, MDE
Min bedste ven, min væreste fjende. Har nu levet 4 år, hvor jeg kun har taget kiks 1 gang. Før der, tog jeg det når jeg havde det. Kiks, MDMA, XTC og happere, kald det hvad du vil. Jeg har ikke tal på hvor mange kix eller hvor MDMA jeg har nappet i sin tid. En ting er sikkert, det har været alt for meget! Endte ud i flere uger på 5-htp, kunne ikke sove alene, havde drømmesyn i vågen tilstand, turde ikke gå ud i byen, simple ting blev meget komplicerede for mig, var meget langsomtopfattende, blev menneske sky, havde ikke lyst til noget, sexdrivet var væk, faktisk var hele mit drive væk, mine "venner" forsvandt. Det vil sige, man lærer sine rigtige venner, at kende når vanviddet rammer. Kan stadigvæk møde mennesker, som kender mig. Jeg kan bare ikke huske dem. Vil så lige tilføje, til MDMA'ens forsvar, så var jeg så dum at blande det svampe og god syre. Er sikker på, det også var med til, at fucke mit liv op.
Nirvana skrev:
In the pines, in the pines
Where the sun will never shine
I would shiver the whole night through
Beskriver bedst min sindstilstand, da vanviddet stod på.
MDMA er et ondt stof. Ment sådan at onde ting skal man passe på med. Ying og Yang. Hvis man ikke er i balance med det stof, så brænder det ens liv af.
Antal (over 3 år)
ca. 350 Piller
40-50 MDMA kapsler
18-20g MDMA pulver og krystaller.
Tit i kombination med:
Amazon Svampe, Mexi Svampe, Danske Svampe, Cambodia Svampe, Thai Svampe og Hawaii Svampe og Kokain/Speed
Enkelte gange i kombination med:
LSD, Benzo's og LSA.
Altid i kombination med:
Hash/Skunk/Pot
Max Dosis:
ca. 300mg. Bestående af 3*100mg Pulver-MDMA i kapsler. Det dejligste jeg nogensinde har prøvet, samtidig med at det var det dummeste.