Astral skrev:
Det åbner neuronale pathways og øger neuronernes infrastrukturelle kommunikations niveau, hvilket frigiver en for samfundets dogmatiske og indskrænkede tankeformer + mind control
Vil du ikke lige definere hvad "neuronale pathways" og "neuronernes infrastrukturelle kommunikationsniveau" vil sige?
Jeg vil ikke ud i en længere diskussion ala. Astral vs. samfundet, men jeg synes nu ikke samfundet indskrænker ens tanker. Man tænker som man gør når man ryger hash pga. dets effekter, ikke fordi man til hverdag er underlagt en slags "mind control" og derfor først frigiver sig når man ryger hash. Tror du så at inden der opstod deciderede civilisationer gik folk bare rundt og tænkte og gjorde som man gør når man er skæv?
Citat:
Det er ihvertfald min personlige erfaring som også bakkes op videnskabeligt såvel som andre med lignende erfaringer, så kan man selv bestemme hva man vil kalde videnskab men det stimulere receptore og giver mange tanker, go figure
Jeg giver dig helt ret i, at hash leder til mange filosofiske tanker og en større værdsættelse af musik, for ikke at tale om smage og dufte. Det er som om alle ens sanser bliver forstærket, undtagen lige synssanen

Sex når man er skæv skal jeg hilse og sige, er også fandens godt

Jeg bryder mig bare ikke rigtig om at du forkaster videnskab og videnskabelige arbejdsmetoder, hypoteser o.lign. og så samtidig forsvarer dine egne synspunkter og meninger ved at argumentere videnskabeligt - det hænger ikke rigtig sammen!
Hvis du vil arbejde på et videnskabeligt plan må du også bruge videnskabsteoretiske arbejdsmetoder, dvs. man drejer ikke information og skærer tingene ud af kontekst og sætter det sammen så det passer til hvad man nu synes passer en bedst. Og man i særdeleshed ikke påstå ting som ikke er uddybet eller i det mindste kort forklaret. Du nævner at hash åbner neuronernes infrastrukturelle kommunikationsvej - har du en videnskabelig artikel eller anden litteratur hvor det står? Eller er det bare noget du har fundet på?