munit skrev:
hmm... nogle folk har nok bare en mere "addictive personality" ..
Det hedder "DSB" -
Drug Seeking Behavior 
Hvad vil du sige med posten Skyd-Svend (og lad nu vær med at opfatte mig som en sur gammel mand, kritikere), vil du have rådgivning, skal folk bare sige god bedring, er det en advarsel imod dagligt hashbrug? Du er jo ikke den første til at rapportere kraftige bivirkninger ved et dagligt hashbrug, selvom jeg vil sige at dine minder ikke om de andres, måske 4'eren.
I mine øjne så udviser du en lav respekt for rusmidler, hvilket din tur på sygehuset også beviste. Jeg har det i hvert fald sådan, at hvis jeg indtager et stof, og det ikke lige virker med det samme, så har jeg ikke et absolut behov for at blive lam, det kan godt vente, så i stedet for at indtage et nyt stof, som jeg endda ved kan give meget uheldige bivirkninger, så vil jeg hellere vente i et par timer.
Hvis jeg var dig, så ville jeg prøve at se hash fra en anden vinkel end du gør nu - man har så let ved at sætte hash i et positivt lys, du ved
hash skader ikke hjernen,
man bliver ikke afhængig af det,
jeg kan sagtens ryge hver dag, osv.
Jeg er selv stoppet med at ryge, for omkring 4 måneder siden. Sådan som jeg har ser det, så har jeg haft nogle sjove oplevelser med hash, men det har også haft indflydelse på min effektivitet i skolen, og jeg må sige at det at lære ting er det vigtigste i mit liv, kald mig nørd

Hver gang at jeg har røget har det været i håbet om at rulle rundt på gulvet af grin, få synsforstyrrelser, osv. men sådan bliver det bare aldrig, i stedet bliver jeg fjern, ukoncentreret, bonget, træt og sulten. Og det var ikke det jeg røg for, det var ikke den effekt jeg ønsker at opnå. Du har det sikkert ikke på samme måde, men tænk alligevel på hvordan hash har gjort dit liv sværere for dig. Det er der sikkert nogle som vil mene, at det gør det ikke, og at jeg er en wuzz, og det er de i deres fulde ret til.
Jeg giver bare udtryk for min mening i ovenstående.[/i]