Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 07:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 feb 2005 09:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 jan 2005 13:22
Indlæg: 21
Geografisk sted: odense (oprindeligt jylland)
er gået igang med at dyrke lidt på mit skole hjem har plantet 6 planter. kommer det til at ku lugtes over hele hjemmet


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 feb 2005 10:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2004 19:51
Indlæg: 172
Geografisk sted: Igloolik island
hvis det bliver nogle vellykket planter så ja..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 feb 2005 22:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 jul 2004 15:39
Indlæg: 744
Geografisk sted: in fantasyland
ja når du høster dem:wink: mine 30års mors lugtede nok omkring 50meter væk lige op til høsten og især da de blev høstet


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 feb 2005 20:34 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 aug 2001 01:01
Indlæg: 666
Geografisk sted: Rumhullet
Når der nævnes skolehjem, burde alarmen ringe:)

For din egen skyld, så undlad at dyrke planter netop der, chancen for, at det bliver opdaget, er for stor, lugten, vil hvis ikke andet gør det inden, afsløre dig.

For at fjerne lugten, kan man, anskaffe sig et filter og dertilhørende motor, så vent du hellere, til du har bedre muligheder, eller plant ude, til sommer, en skov eks.

MoS:mrgreen:

_________________
~Kun For Forrykte~


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 feb 2005 02:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 okt 2004 22:47
Indlæg: 16
Lugter det ikke også helt vildt når man skal tørre det???


Top
 Profil  
 
 Titel: Duft
Indlæg: 03 feb 2005 20:54 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 aug 2001 01:01
Indlæg: 666
Geografisk sted: Rumhullet
Panterne kan begynde, at dufte allerede efter få uger i veg. vækst periode, for så at lugte enormt kraftigt godt inde i blomstringen, for så tilsidst, at stinke hele huset til, når det høstes, efterhånden som det tørrer, afhængigt af hvad man har af muligheder, så vil det her også dufte naturligvis, noget mere end andet, men med god ventilation vil det bibeholde en svagere lugt, end uden, efter min erfaring...

MoS:mrgreen:

_________________
~Kun For Forrykte~


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 feb 2005 22:14 
LOL Skole Hjem... den er Go'

Nu er det en del år siden men jeg har også boet på skole hjem et par steder, er der ikke noget med at de længste ophold på Teknisk skole er 20 uger. Hvis du har mulighed for at få cloner, kunne du nok nå at vege og blomstre dem. Men fra frø vil du ikke ha en chance for at dyrke din plante færdig, desuden er et skolehjem privat ejendom og der er en ejer. Det vil sige at personalet kan til en hvertid låse sig ind på dit værelse og åbne de møbler der er leveret med værelset.

Så første gang der kommer en rengørings dame der syndes "uhhh der luger godt nok af sure sokker" og tjecker op om du holder rent på dit værelse, så åbner hun nok for dit skatte kammer.

Jeg er ret sikker på at det er en MEGET dårlig ide at sætte sin uddanelse på spil for at lave lidt røg, ta din uddanelse og så kan du dyrke hamp når du så ikke ved hvad du skal bruge din nye uddanelse til eller er flyttet på kollegie.

MVH
Piercer :twisted:


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team