Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 13:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 apr 2004 22:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 apr 2004 14:01
Indlæg: 7
Jeg starter mit først i maj. :?:

Hvor store er jeres planter når i sætter dem ud eller planter i frøene lige i jorden?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 apr 2004 14:14 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2001 01:01
Indlæg: 1406
Jeg har allerede sat stiklinger ud, men jeg begynder først for alvor omkring 1. maj. En del af mine frø er allerede spiret og der er flere på vej. Mine bliver nok plantet ud når de har fået 3- eller 5- takkede blade.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 apr 2004 21:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 apr 2004 18:23
Indlæg: 11
Geografisk sted: Køge
Har også lige smidt mine frø i potten.
Så kommer de ud når de blir lidt større.
De kære små ^^


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 apr 2004 13:21 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 okt 2002 01:01
Indlæg: 250
Geografisk sted: Århus
Mine første små er på vej op af potten... :P

Ellers ligger der vel omkring 50 frø til spirring, nu får vi så at se hvor mange, der kommer i potter. Regner med at vegge dem et par uger, og så smide dem ud i starten af maj. Det hele kommer lidt an på hvor mange gode/sikre udesteder vi finder i år! Go stil og go dyrkning derude....


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 apr 2004 19:47 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 18 sep 2003 01:01
Indlæg: 719
har sat min første del spiret planter ud i mit drivhus nu.. har nogen andre som har stået 2 uger.. og har sat 20-30 nye frø til spiring idag


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 jan 2005 01:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 okt 2004 22:47
Indlæg: 16
Når frøene har spirret og man planter dem indendørs, for at de kan få sig et lille rodsystem inden de kommer ud, er det så nødvendigt med en 400 watts pære, eller kan man godt nøjes med at stille dem i vinduet, og bruge alm. pærer?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 jan 2005 01:58 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 18 sep 2003 01:01
Indlæg: 719
afhaengig af maengde og stoerrelse, goer det ikke noget hvis du blot har en sparepaere eller lystofroer haengende.. vindueskarmen kan ogsaa gaa an.. bare lidt svaert i en moerk tid.

Hvis planterne bliver for hoeje og vranglet er det jo "bare en skam", og saa skal der nok et nyt kuld i..

Evt. skaf et mindre system af sparepaere paa ~100w, saa kan du SAGTENS drive en moderplante til at lave stiklinger af til april/maj.. Mindre lys kan nok ogsaa goere det, men vil vaere traels at faa nogen alt for ranglede planter til de skal ud og staa, for de saa knaekker i foerste sommer brise


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team