Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 00:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Er der nogen der har haft gode resultater med frø fra thc.dk? De er jo ret billige, sammenlignet med andre steder... og det ser ud til de har nogle potente strains! Nogle specifikke anbefalinger? [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Nowhere
Hvad koster det at bestille derfra - jeg kan ikke se nogen pris?

Og så lige et dumt(?) spørgsmål: Er det fuldt lovligt at købe/sælge/besidde cannabis frø i DK?

Junior medlem

#Skambidt!

Det koster ikke noget! Men det er meningen at du skal avle frø også sende dem retur!

Medlem

Geografisk sted: Nowhere
Good -fucking- deal !! [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
god damn right... [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Dedikeret medlem

der er ingen frø avl tvang på de gode udefrø, kun på skunk mixet.

Dedikeret medlem

folk er generelt utilfredse med deres frø, søg her http://www.dcf.arevad.com/ og du vil finde en debat om thc.dk. dcf har også en udmærket frøbank: http://www.froebank.tk/

[ 25 September 2003: Besked ændret af: eb ]

Junior medlem

Geografisk sted: denmark
jeg har nu haft ganske fine resultater med både northernlight og whitewidow udbyttet har været mega stor med fed effekt.

Dedikeret medlem

her:
http://www.cfmg.frac.dk/

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Orv, det lyder som en god deal.
Men jeg skal nok først lige lære at holde sådan nogen planter, must find guide.

Medlem
Brugeravatar

Dak Dak :-)

Medlem
Brugeravatar

Ved godt jeg er lidt et noob, men det er da fedt nok at det kan løbe rundt alt det der, men at sende frø tilbage og få frø, nu når det er ulovligt at dyrke det.

Medlem
Brugeravatar

Det skulle have været et "med" [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]
Hmmm.. Så helt rolig. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
flot arbejde eb flot arbejde.
det er utroligt så dejligt det er at se hvordan du vare tager boardet og også når ting går off post,
og at se hvordan du bruger ( din super ekspert viden ) til at udbygge psy´s lexikon frem for at henvise til dcf,
godt at se folk tager sin moderator post seriøst
så kan det vel debateres hvor du gøre det bedst.....

skal vi ikke bare lukke cannbis dyrknings forrum og så lave en banner til dcf,

for langt de flerste her på siden ønsker jo et godt samme arbejde med dcf.så hvorfor ikk gå hele vejen

jeg ved ikke hvorfor måske kan du give mig en forklaring,
måske er vi BARE "LIDT" kørt skort af hihannen

men kan du forklar hvorfor jeg og andre har fået det her indtryk ???

måske kunne det være det kunne blive federe her inde hvis der kom noget mere info på siden,
sådan at folk lige som havde noget at sammenligne med aka "en standart for dyrkningen,

Titel:
Dedikeret medlem

jamen du er da velkommen til at bruge al dit negative sortsyn på noget andet end at nedgøre min person. du kunne jo f.eks. gøre noget af det du selv fabler om i dit syge indlæg.

men well, sandheden er at jeg allerede i medlemsforummet har foreslået at smurf3000 overtager biksen. det er ikke min fejl at der ikke sker noget her, jeg er blot moderator. alle brugere af dette board har et ansvar for det der sker og det skulle være godt med en diskution på et andet plan end ovenstående vrøvl. jeg har før forsøgt mig uden held at starte snakken om cannabis rummets fremtid. mere og mere peger på at dcf står for dyrkning, politik og frøbank og så kunne psychedelia måske tage sig mere af harm reduction delen? hvad ved jeg, men hvis folk er utilfredse generelt overlader jeg trygt smurf3000 og hvem ved, måske dig guffe modereringsarbejdet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hvorfor har jeg 4 reply's ud i en? Giver ikke meget mening :?

Titel:
Dedikeret medlem

denne post er fucked, men jeg ville sq gerne have lidt respons på det jeg skrev i mit forrige indlæg.

anybody?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
Luk Lortet :wink: det samme med DCF mage til misinformation skal man lede længe efter

Titel:
Dedikeret medlem

indlæg af ovenstånde ballademager karakter tjener ikke til andet end opgivenhed og splittelse. hvis du vil deltage i denne debat sir haze, så vær seriøs please. derudover er jeg 99% sikker på at du er temlig alene om din holdning til dcf. tjooo, jeg kunne måske pege på 2-3 stykker mere, men så er det nok også overstået.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
du bad om response på hvad der skulle gøres ved hampeforumet og til det svarede jeg Luk Lortet, det er min helt ærlige holdning til det.

Ang. DCF jeg skred pga. at vi ikke snakker samme sprog mig og dem, jeg forstod ikke dem og de forstod ikke mig, nåh derudover bliver f.eks. en sort som WhiteWidow fremhævet som en extrem potent skunksort (den hører til i den svage ende, ligesom det meste andet skunk forædlet i holland), Nirvana seeds bliver fremhævet som en god og pålidelig forædler (nej han er billig og ikke andet (det skulle da lige være tyv)), så læste jeg en post hvor en person havde dyrket skunk i sit drivhus, han mente at det var blevet mere poten end normalt årsagen konkludere han til at være at han havde sænket luftfugtigeden ved at køre den ene side af sit drivhus til side (så hele den ene side var åben), og dermed konkluderede DCF at man forøger THC/Cannabinol indholdet i sin skunk ved at sænke luftfugtigheden, det der i virkeligheden er sket er at ved at fjerne den ene side af drivhuset har han ladet solen passere ufiltreret ind til sine planter hvorved de har fået UV lys, og da THC/Cannabinol er plantens forsvar mod UV lys har det forøget virkningen, luftfugtigheden har kun noget med mug/skimmel at gøre, og jeg kunne trække 100vis af lignende eksempler frem.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]