Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 10:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Vaporizer
Indlæg: 01 maj 2023 18:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 maj 2023 17:54
Indlæg: 2
Hej. Jeg er på udkig efter en ny vape som skal bruges til både pot og hash. Den skal samtidig ikke være større end at jeg kan have den i lommen. Jeg har kigget på Wolkenkraft Äris fordi jeg har en ide om at det er god kvalitet. Nogen som har erfaringer med den, eller gode råd om tilsvarende?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Vaporizer
Indlæg: 01 maj 2023 20:47 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Hej

Jeg læste lige om den Wolkenkraft Äris - og den lyder da ret lovende faktisk, men den kan altså ikke vape hash, men den kan vape grønt og koncentrater og det er da også ret fedt =) Prisen er ret fin, men jeg ved ikke om jeg kan lide designet, for den er ret grim, men samtidig ok stealth, da den sagtens kunne gå for at være en almindelig E-smøg.

Jeg har selv en billig en der hedder ALD Amaze, den er ok, men kammeret er ret småt. Der er kommet en version 2 af den, den kunne godt være mere ok - https://vapefuse.com/new-ald-amaze-wow-v2-vaporizer/


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Vaporizer
Indlæg: 01 maj 2023 22:54 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Det er vel de færreste af de små som er gode til at vape hash - hvis nogen?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Vaporizer
Indlæg: 02 maj 2023 07:33 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Det er de store heller ikke, jeg har også en vulcano, den vaper jeg kun grønt på, hashen ville være så godt som spildt..


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Vaporizer
Indlæg: 02 maj 2023 08:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 maj 2023 17:54
Indlæg: 2
Jeg har måske misforstået at man kan vape hash. Jeg har læst om det flere steder, blandt andet her
https://www.dutch-headshop.eu/blog/vapi ... izer-top-5
Egentlig ville jeg helst bare bruge pot, men det er nærmest umuligt at få fat i med mindre man dyrker det selv. Det har jeg gode erfaringer med, men jeg har bare ikke mulighed for det for tiden. Så derfor ideen om at vape hash.
Enig i at Wolkenkraft ikke vinder en designpris. Men det kan jeg nok leve med hvis den fungerer. Jeg må lave lidt mere research.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Vaporizer
Indlæg: 02 maj 2023 09:20 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
HopIFjordeN skrev:
Det er de store heller ikke, jeg har også en vulcano, den vaper jeg kun grønt på, hashen ville være så godt som spildt..


Øv for den ville låne en for at få det afprøvet - nå så må jeg vist lige ha en snak med min grønthandler istedet - bare øv når nu hashen endelig var nede i et fornuftigt prisleje :( potten koster ca det samme når det er pillet.
Hrmf


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team