Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 00:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 sep 2023 14:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 mar 2016 05:07
Indlæg: 9
Er der nogle med erfaring indenfor udvinding af olie ud af hash hvis det SKAL gøres rigtigt Nogle råd evt vha æter eller andet


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2023 20:25 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
Hvis formålet at lave noget olie til oral indtagelse, så put hash i olivenolie, ca 1-1, i et glas som stilles i ovnen og decarb ved 125 C i 1 time, si det i et 100 my filter. Yderligere rensning gøres ved at blande olien og vand, varme det op og lad olien udskille sig,

Hvis det skal ryges så opløs i isopropylalkohol eller æter, filtrer i 100 my eller finere, inddamp. Det er enormt brandfarligt, så udendørs. Min erfaring er dog at det smager grimt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2023 23:49 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5085
Man kan vakuumpurge sin nol, for at få de sidste IPA rester ud. Gas giver også et godt resultat, men kan være sværere at få renset for butamrester.

Jeg ville fryse hashen og IPA, rive hashen fint. Lave Qwiso på hashen i forskellige graderinger efter trækketid, inddampe størstedelen af IPa under svag varme og resten under vakuum.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 sep 2023 20:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
Er ikke sikker på at quick wash vil give noget fornemt resultat på presset hash,

Hvad skal olien brugs til?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 sep 2023 21:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 mar 2016 05:07
Indlæg: 9
Ryhudaso skrev:
Er ikke sikker på at quick wash vil give noget fornemt resultat på presset hash,

Hvad skal olien brugs til?

Til at ryge


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 sep 2023 21:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 mar 2016 05:07
Indlæg: 9
Bismann skrev:
Man kan vakuumpurge sin nol, for at få de sidste IPA rester ud. Gas giver også et godt resultat, men kan være sværere at få renset for butamrester.

Jeg ville fryse hashen og IPA, rive hashen fint. Lave Qwiso på hashen i forskellige graderinger efter trækketid, inddampe størstedelen af IPa under svag varme og resten under vakuum.

Okey, jeg var lige inde og undersøge om der er ledige pladser på div. kemistudier.....Det får jeg i den grad brug for


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2023 00:46 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5085
Ryhudaso skrev:
Er ikke sikker på at quick wash vil give noget fornemt resultat på presset hash,

Hvad skal olien brugs til?

Det fungerer fint hvis man holder hashen kold så den ikke klumper, og bruger iskold IPA. Man kan sørge for en hurtigere gennemløbstid med f.eks. at bruge en aeropress eller lignende.

@Mr Green
Det kan sagtens gøres i en have. Selve vakuumpurgen kan gøres med en billig vakuumpakker når først nærmest alt IPA er inddampet. Put det i et glas, og put det i en vakuumpose og kør det igennem nogle gange. Det er ikke rocket science.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team