Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:29


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 maj 2022 20:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 maj 2022 20:28
Indlæg: 3
Har tidligere taget svampe (omkring 5 gange)

Men igår røg en kammerat og jeg ca. 2 gram samme, min kammerat blev bare almindelig skæv.
Men kan ikke sige det samme om min oplevelse.
Efter 2-3 sug sortnede det for mine øjne indtil jeg besvimmede, mens jeg ikke var til stede fik jeg de vildeste hallucinationer hvor jeg så en masse former i forskellige farver, hallucinationerne lignede DMT visuals, som jeg har set nogle videoer af på youtube (har ikke selv prøvet dmt)

Konklusionen: er det en normal oplevelse? har ikke røget i ca. 2 måneder og skunken var MEGET stærk.
Er lidt bange for at det var en psykose jeg oplevede. Men idag, dagen efter føler jeg mig helt normal.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 maj 2022 21:18 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Det var ikke en psykose som jeg forstår langt fra du blev overskæv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 maj 2022 21:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 maj 2022 20:28
Indlæg: 3
Har bare aldrig prøvet lignende, det er kun efter jeg har prøvet svampe at jeg ikke rigtig kan ryge hash længere, hver gang jeg ryger føles det som om jeg har taget 1g svampe.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 maj 2022 21:33 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Det ka jeg godt se virker voldsomt men 2 g skunk (1 pr mand) uden tolerance er altså os voldsomt meget - jeg ville blive ubehagelig skæv i en grad som ik vil ligge langt fra en dårlig svampe skævert.
Men normalt har jeg det dejligt på svampe så nok en dårlig sammenligning.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 maj 2022 21:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 maj 2022 20:28
Indlæg: 3
Har også kun haft gode oplevelser på svampe, men de hallucinationer jeg fik igår imens jeg var blackoutet var meget mere intense end de visuals jeg har haft på 3g svampe, har røget on and off i 5 år, så lidt en ubehagelig oplevelse


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 maj 2022 22:06 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Når man lukker øjnene mega skæv så ser man en del mere end man ser med åbne øjne på 3 g svampe.
I hvertfald min oplevelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2022 16:25 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
1 gram stærk skunk er en voldsom dosering. 1/4 gram vil være der hvor jeg startede
Du kan ikke sammenligne med at din makker bare blev almindelig skæv, der er stor forskel på hvor dybt der indhaleres.
Tag det roligt næste gang, i stedet for 3 sug i rap så hold en lille pause imellem


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2022 17:05 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Har selv prøvet lignende og har også set flere folk opleve hvad du beskriver, når de har været skæve. Jeg tror der kan være mange ting der spiller ind, lige fra panikangst til blodsukker, til vejrtrækning. Nogle gange glitcher mennesker altså bare og rebooter. Men ville da helt klart være mere påpasselig med min dosering næste gang.
Brugte I tobak, ryger du normalt? Der er mange variabler jo

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2022 17:25 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Enig med de andre i at du blot har været virkelig skæv. Skunk kan føre til de fleste former for rus, som jeg har oplevet på andre stoffer. Jeg kan blive træt, energisk, visuel, sulten, klog, dum, paranoid, sendt til en anden verden på skunk. Det handler om din krops tilstand når du ryger, hvor meget du ryger og hvordan du ryger. Jeg er ikke i tvivl om at jeg f.eks. ryger mere roligt, pga. min erfaring. Det vil sige at jeg inhalere og puster ud. Da jeg var yngre blev jeg oftere sendt til en anden verden, fordi jeg var fattig og skulle have mest muligt ud af mit cannabis produkt. Hvis jeg bare skal hygge mig i en sofa ryger jeg også anderledes end hvis jeg gerne vil meditere/transcendere til en koncert.

Det kan være du været mere effektiv med urten end din kammerat (note: ikke nødvendigvis en god ting), samtidig med at du har haft for lidt mad indenbords? Den bedste rus opnår man ved at balancere sit sind, sin dose, sin krop og sine omgivelser. På trods af din erfaring, kan man en gang imellem ramme en ubalance der er skide ubehagelig. Husk at spis sundt de næste par dage og kom lidt udendørs, du lyder til at være kommet dig på oplevelsen, men det er sku vigtigt lige at slappe helt af, hvis man har været sendt lidt for godt afsted!

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team