Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 16:31


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: a
Indlæg: 06 sep 2018 22:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 sep 2018 22:27
Indlæg: 2
s


Senest rettet af jepssådeee 24 jul 2021 08:49, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 sep 2018 08:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Det er ikke sikkert at ryge cannabis, hvis man skal køre bil (pga. lovgivning, ikke pga. motorik). Hvis du er ved at tage kørekort tror jeg dog ikke du skal frygte for at blive kontrolleret. Du kører jo i en bil med et skilt om at du er ny i trafikken. Har i hvert fald ikke hørt om at politiet tester nye billister der kører med en kørelærer (medmindre du har fået taget kortet tidligere). Hvis du har tænkt dig at køre til dagligt efterfølgende, vil jeg dog anbefale max. at ryge en gang om ugen (f.eks. fredag også holde bilfri weekend). Men selv der er der risiko for at du stadig kan testes positivt for THC. Vi kan ikke give dig et eksakt svar fordi det hele afhænger hvor meget du ryger når du ryger og hvordan din krops metabolisme er. Det er meget individuelt.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2018 11:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 sep 2018 11:09
Indlæg: 13
Synes ikke man, på nogen måder, skal være påvirket af nogen form for stoffer under køretimerne (Køreprøven etc..), så det ligemeget om det er hård ectasy eller pot. Hvis man også kunne ligge hash på hylderne når man skal ud og køre eller planlægger man skal ud og køre, vil det også være fint :D.
Ved ikke hvordan du har det med kørsel under påvirkning, men synes du ihvertfald skal holde dig til kun at ryge når du ikke skal køre, vente et par dage imellem kunne også være fint.
Afhænger også meget af hvad Hector sagde før, hvornår det kan ses i kroppen og hvornår du kan bevise den negativ :)

_________________
Fuckt op på amfeta og diverse


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 okt 2018 21:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 sep 2018 22:27
Indlæg: 2
Tak for svar.
Jeg uddyber lidt mere. Jeg har aldrig tænkt mig eller har været påvirket under kørsel. Men jeg ryger dog i weekenderne. Så mit egentlige spørgsmål er, hvor lang tid THC bliver i kroppen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2018 18:12 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5084
Det variere utroligt fra person til person og især efter hvilken type forbrug man har. Ikke fordi disse tal skal tages for pålydende, men det giver lidt en ide om hvor forholdet alt efter forbrugsmønster:
Citat:
Cannabis THC ved ét enkelt indtag

50 ng/ml: op til 4 døgn
200 ng/ml: op til 3 døgn
300 ng/ml: op til 2 døgn

Cannabis THC ved sporadisk indtag

50 ng/ml: op til 10 døgn
200 ng/ml: op til 4 døgn
300 ng/ml: op til 3 døgn

Cannabis THC ved dagligt indtag

50 ng/ml: op til 8 uger
200 ng/ml: op til 16 døgn
300 ng/ml: op til 9 døgn

Kilde: https://www.narkotikatest.dk/shop/cms-s ... tider.html


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team