Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 09:42


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 jul 2018 11:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 maj 2018 10:17
Indlæg: 36
Fik kørt lidt blomster gennem Dexsoen..Ja og så står jeg jo tilbage med noget klistret stads som skal bruges som dråber.. spørgsmålet er om den harpiks kan opløses i alm. 37% vodka ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jul 2018 17:43 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Det sku jeg mene, prøv med en lille smule først :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jul 2018 10:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 maj 2018 10:17
Indlæg: 36
Fik prøvet med noget 45% snaps. Det virkede slet, slet ikke... så kom derpå noget isopropyl alkohol i. Det virkede self. med det samme. prøver nok lige at få fat i noget fin sprit /drikbart alkohol omkring 96 % og ser om det er bedre. 55% vand er ihvertfald ubrugelig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jul 2018 12:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 maj 2018 10:17
Indlæg: 36
Nå endte med at putte noget kokos olie i mens der stadig var noget isopropyl tilbage. Og så på svag varme. Det virker fint. Tja og faktisk smager det godt....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jul 2018 06:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 maj 2018 10:17
Indlæg: 36
Eneste problem med kokos olien er at den bliver fast ved under 24-26 grader. Så det er lidt svært at dosere i forhold til dråber. Så "Næste hold" bliver nok sammen med raps olie. Det har en holdbarhed på 1-2 år
Lige at opløse harpiksen i noget isopropyl tror jeg er fint. isopropylen fordamper hurtigt uden rest produkter.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jul 2018 07:05 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
Jeg tror jeg bliver offer for troll men hey,

du skal forfanden ikke opløse din thc olie i ipa for at opløse det i kokosolie?! THC er fedt opløseligt, så det er ikke nødvendigt at bruge et opløsningsmiddel til oral indtagelse..

IPA fordamper hurtigt hvis du sprayer eller smøre det på en glasplade. Blander du din ipa med din thc olie, vil ipaen have meget svært ved at fordampe og det vil gå rigtig langsomt.

Dosering af fast kokos olie kan gøres med en ske istedet for en kanyle.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jul 2018 07:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 maj 2018 10:17
Indlæg: 36
Isopropylen jeg brugte i går er fordampet... Men vil da prøve uden næste gang. Tak for tip.
Gir lige en tilbage melding om ca. 3 uger.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jul 2018 16:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 maj 2018 10:17
Indlæg: 36
Hmm.. Guffer det hele inde solen går ned.. Men som skrevet melder jeg tilbage om ca. 3 uger...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 sep 2018 12:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 maj 2018 10:17
Indlæg: 36
Prøvede at opløse harpiksen i ren olie... ikke godt. Men fik det der var opløst hældt fra. Resten tog jeg så med IPA (50 ml.). Efter den var "dampet ind" til omkring 10ml blev der tilsat rapsolie, ca. 20ml.. Derefter var gryden så også helt ren.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 sep 2018 23:57 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 apr 2011 00:03
Indlæg: 1360
Hvorfor insisterer du på, at bruge IPA? Det er ikke sundt at indtage og der er ingen idé i det. Køb noget 60 % + alkohol, hvis du vil lave en tinktur. Mindre alkohol % kan måske også gøre det, jeg vil dog anbefale en højere: 80 - 96 %.

Hvis du vil have tyndtflydende olie, der ikke smager dårligt, så brug oliven olie. Det synes jeg i hvert fald smager bedre end fx raps eller solsikke. En bedre ekstraktion, giver også en tyndere cannabis olie. Er det svært at blande olie og cannabis olie, så giv det lidt varme. 50-60 grader i kort tid, burde være rigeligt.

Mht indtag, finder jeg selv at flydende medier er pokkers frustrerende at arbejde med i længden. Jeg bruger chokolade i stedet. Det er fast ved højere temperaturer og derfor nemmere at dosere, da det kan vejes. Samtidig er det mere homogent end en cannabis olie - mad olie blanding.

Beklager det "unsolicited" svar på ustillede spørgsmål, jeg håber at de gavner dig.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team