Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 16:57


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 feb 2018 22:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 feb 2018 19:49
Indlæg: 10
min kæreste er meget kræftsyg og køber disse syringes på staden til horrible priser og lidt til ingen viden om forskellen fra bod til bod, 1000 kr for 2 mlg, kan det være rigtigt? kan det ikke gøres billigere? nogen her der har erfaring med at lave selv?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2018 22:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
Køb en større mængde pot til en god pris, det er nemt at lave selv - følg :

https://www.youtube.com/watch?v=Rm3o9IcsWfg


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2018 22:38 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
Du kan købe full spectrum cbd oil hos diverse forhandlere på nettet.
Det er billigst i Holland og 30ml / 720 dråber / 1500mg cbd koster cirka 420 kr.
Sprøjter de har på staden indeholder formentlig mindre CBD til prisen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2018 11:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
CBD olie er en helt ny opfindelse, det er først inden for de sidste par årtier at der er fremavlet industri hamp som ikke indeholder THC. alt hvad der tidligere er beskrevet og erfaret med brug af cannabis som medicin er med hamp som har et naturlig fordeling af CBD og THC. Jeg er bange for at forhandlere af CBD olie blot kommer med vognen uden meget bag. Prisen på CBD er også vandvittig. Hvis en bondemand dyrker en hektar med industrihamp som måske giver 200 g 10% CBD topskud pr m2, og han han kan sælge olien til 300 kr pr gram vil hans høst have en værdi på 60 millioner. Af en eller anden grund lægger CBD forhandlere sig op at prisen på hvad tilsvarrende THC olie vil koster her i Nord Europa, når det vel at mærke bliver fremstillet at ulovligt indsmuglet hamp.
Tilbage til emnet, hvis jeg skulle forsøge noget med cannabis til behandling af kræft vil jeg holde mig til det som der er bare lidt erfaring med. Det som virker bedst mod gener ved kemo er decarboxylseret THC holdig cananbis. Den som er en af "guderne" inden for alt mulig behandling med cannabis er Rich Simpsom, og hans anbefaling er blot Indica sorter.
https://www.leafly.com/news/cannabis-10 ... impson-oil.
Så min anbefaling er forhandel dig til en god pris på alm dansk dyrket pot, og lav olien selv. Ved selv at fremstille har du også kontrol over at indeholdet er ren cannabis olie og ikke et eller andet fyldstof som er tilsat for at hæve fortjenesen.
Iøvrigt også der som Muffe brugte, inden de baskede ham.
Den hamp du brug behøver ikke at være fintrimmet små pæne buds hvor man har siddet med en neglesaks og nippet små blade af, det skal blot være billiger hele topskud hvor de store blade er fjernet. Regn med at 10 g topskud ca giver 0,8 - 1 gram olie


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 mar 2018 04:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 feb 2018 19:49
Indlæg: 10
det jo nemlig det at cbd ikke er nok, thc,en er også vigtig, jeg hører hvad i siger og grow oom er næsten færdigt, så må vi kik hvordan og hvorledes. smider self lige en update på et tidspunk
tak for hjælpen i for fede :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jun 2018 01:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jun 2018 23:55
Indlæg: 10
Nogle der har hørt om de din-mor dot nl?

Ser interessant ud, medmindre det er fake eller cowboys, der sælger lorteprodukt til guldpriser. Hun skulle prøve nogle af de cannabis tinctures de sælger. Deres RSO er på 80 %. Hvis de findes, så er det boss.

Ellers, og her bliver det interessant. Hvis I gider at tage til Holland for at hente det, så er der klubber, som sælger det pureste guldolie til de mest rimelige priser du kan finde. Men det er kun for medlemmer, og man skal selv hente det. Det fylder dog ikke meget og holder længe, så det kan måske klares med en tur om året eller to.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jun 2018 07:24 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2745
Det kan du også finde i Danmark, det handler kun om at kende de rigtige mennesker, men de er svære og finde pga krimimaniliseringen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jun 2018 13:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 maj 2018 10:17
Indlæg: 36
Er det ikke bare at købe et 300 watt LED grolys til 1000,- 5 frø til 3-400. lidt potter, blomsterjord og gødning.. Wupti du har 1-10 kg buds som gir 200-2000 g olie , ( Green crack CDB med 6 % THC og 12 % CBD... Markedspris på olien 40.000-400.000) ... Udgifter omkring 2000- 2500 inkl ekstraktion, hvis du laver det selv...


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team