Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 21:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle! Jeg har læst lidt ang. BHO og har lige et par spørgsmål. :hm:

Hvor meget dank skal jeg bruge som MINIMUM for at få noget nævneværdigt færdigt produkt?

Hvor mange dåser butan skal jeg bruge? - Nogen bestemte, eller duer den alm. gas fra den lokale kiosk?

Kan jeg benytte følgende metode - Anskaffe et tykt glasrør ala et større reagensglas, fylde det med XX g buds, skyde gassen ind i et lille hul i bunden af glasset og glasset er vendt på hoved, have smidt et kaffefilter rundt om mundingen på glasset, lade det dryppe af og evt. gentage, hælde det hele på en sili-coated stegepande, hvilket jeg ligger ovenpå en anden gryde/beholder med vand på ca. 60-70 grader og herefter blot lade gassen fordampe, for så at hælde frisk vand på, når temperaturen lander under 40 grader og blot blive ved, til man har et tilfredstillende færdigt produkt eller kræver det yderligere forarbejdning? Jeg har nemlig nok misforstået og troet, at der kræves et blus, så vandet holdes kogende (da der ikke bør ske skade rent THC mæssigt, da THC'en ikke burde fordampe ved vandets kogepunkt omkring 96-99 grader?
Jeg har selvfølgelig tænkt mig at prøve udendørs og aldrig indendørs, samt tage mine forholdsregler ang. sikkerheden.

I bund og grund leder jeg blot efter en nem og ikke krævende måde (har set diverse specielle rør, vakuummaskiner osv osv.) at fremstille en mindre portion BHO, da jeg simpelthen så gerne vil teste det og se om det er så crazy som man får indtryk af :rocking:

På forhånd tak! - Vh. Bonobo :peace:

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Det eneste der er med BHO er at det laves med en giftig, og farlig gas. Cannabis Koncentrater kan også blive kaldt, shatter , wax, ryst eller olie.

Der findes utallige måder at opnå dette . Jeg syntes du skal prøve at kigge efter Rosin tech metoden og andre metoder hvis du føler for det, inden du begynder med butangas til udtræk. Slut-produktet med butangas har det med at være mere klistret end hvad godt er., måske det bare er noget fortynder kemi i gassen, men jeg ved det faktisk ikke.
nogen Spørgsmål? ::)
mvh

Junior medlem

Der findes utallige måder at opnå dette . Jeg syntes du skal prøve at kigge efter Rosin tech metoden og andre metoder hvis du føler for det, inden du begynder med butangas til udtræk.
nogen Spørgsmål? ::)
mvh[/quote]

Jeg har læst om rosin metoden, men i mit hoved, virker det bare som et projekt der hurtigt kan koste mange buds, hvis man ikke lige har styr på temperatur og tryk osv... Og så tænker jeg bare, at der vel stadig sidder godt med trichomes inde i buddet, som ikke helt kommer ud, og skunken herefter hvad jeg har forstået, ikke er særligt brugbar længere, og derfor let kan påvirke udbyttet hos en newbie som mig. Så tænker jeg blot, at gasudtræk kan opsamle flere krystaller, men correct me if wrong :mrgreen:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Måske du skulle overveje QWISO i stedet for?
BHO er pisse farligt at lave, så det ville nok være bedre at vente til du har styr på det og har de rigtige sager til formålet.

Jeg kan anbefale at købe tingene på http://www.customclouds.de.
Der kan du få blast tube, micron filtre, PFTE ark og noget af det vigtigste, ordentlig butan.
Du skal også have fat i et borosilicate fad til at blaste i og et større fad til vandbad, hvis det er den vej du vil gå.

Men som sagt, vent med det til du har helt styr på det, for det er livsfarligt at lave. Folk har sprunget sig selv og huset i luften ved at fucke med noget de ikke var klar på. Vi snakker massive 3.grads forbrændinger og keine forsikring der dækker skaderne + en sigtelse for at være en tåbe.

Altid, ALTID, gør det udenfor i et vel-ventileret område. Ikke i et skur eller halvåben carport eller altan. Udenfor, som i midt på græsplænen.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]