Hej alle! Jeg har læst lidt ang. BHO og har lige et par spørgsmål.
Hvor meget dank skal jeg bruge som MINIMUM for at få noget nævneværdigt færdigt produkt?
Hvor mange dåser butan skal jeg bruge? - Nogen bestemte, eller duer den alm. gas fra den lokale kiosk?
Kan jeg benytte følgende metode - Anskaffe et tykt glasrør ala et større reagensglas, fylde det med XX g buds, skyde gassen ind i et lille hul i bunden af glasset og glasset er vendt på hoved, have smidt et kaffefilter rundt om mundingen på glasset, lade det dryppe af og evt. gentage, hælde det hele på en sili-coated stegepande, hvilket jeg ligger ovenpå en anden gryde/beholder med vand på ca. 60-70 grader og herefter blot lade gassen fordampe, for så at hælde frisk vand på, når temperaturen lander under 40 grader og blot blive ved, til man har et tilfredstillende færdigt produkt eller kræver det yderligere forarbejdning? Jeg har nemlig nok misforstået og troet, at der kræves et blus, så vandet holdes kogende (da der ikke bør ske skade rent THC mæssigt, da THC'en ikke burde fordampe ved vandets kogepunkt omkring 96-99 grader?
Jeg har selvfølgelig tænkt mig at prøve udendørs og aldrig indendørs, samt tage mine forholdsregler ang. sikkerheden.
I bund og grund leder jeg blot efter en nem og ikke krævende måde (har set diverse specielle rør, vakuummaskiner osv osv.) at fremstille en mindre portion BHO, da jeg simpelthen så gerne vil teste det og se om det er så crazy som man får indtryk af
På forhånd tak! - Vh. Bonobo