Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 17:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hvad ville i fortrække? I forhold til både pris pr setup, pris pr md? Og hvad synes i er nemmest at have med at gøre?

Medlem

Priserne på grow LED er drønet ned, så de nu kan fås til indkøbs priser der er sammenlignelige med HPS, ekstraprisen kan tjene sig ind på første, grow især hvis man køber på ebay. Problemet er at der ikke er så mange som har erfaring med LED og cannabis. Jeg har lavet et enkelt med LED lys. Det foregik i en forholdsvis kold kælder 16-17 C, Jeg vil tro at jeg havde fået større udbytte på planterne med HSP pære, da jeg så havde kunne holde en højere temperatur omkring planterne. Men ser man på forhold mellem strømforbruget og udbytte får men flest gram pr kW med LED.
Det er nemmest på et lille dyrkningsareal at belyse med flere mindre LED pære placeret rundt om planterne. LED kan sidde tæt på uden at brænd planten,
Så ved valg af set-up kan flg indgå i evalueringen - HSP er billigst i anskaffelse med dyre i drift, har man brug for den varme som HSP pære giver, betyder gram pr m2 dyrkningsareal mere end prisen pr gram.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]