Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 03:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Personligt spørgsmål.

Hej, har brug for et råd angående belysning. Kan det virkelig passe at jeg kan få en fuldspektrum 1000watts LED lampe på Ebay for 650 kr. når den koster 10000 i en headshop? Har fået af vide fra en sælger i en headshop at den jeg har har købt umuligt kan have fuldt spektrum og høj nok intensitet, men alligevel virker siden rimelig pålidelig med dybdegående varedeklaration. Varen kan ses her:

http://www.ebay.com/itm/1000W-LED-Full- ... 2336368239

Grunden til at jeg spørger er først og fremmest at en person der prøver at sælge dig noget oftest ikke er den mest pålidelige kilde på trods af sin erfaring indenfor feltet.

Mit personlige mål er at få den højeste kvalitet muligt, og jeg er villig til at betale hvad det koster, men jeg er samtidig ikke villig til at købe hele lortet i en headshop til 3x normal pris.

HPS er kun på tale, hvis folk ærligt mener at det er 650 kr værd om måneden i elregning, til de sølle 5 planter. Er ikke lukket overfor muligheden.

Moderator
Brugeravatar

Citat:
NOTE:
This Glow Light panel use 100 PCS individual 10 watt LEDs light Bead. Each LED light bead (double led chip) affordable power is 10W, means the rated power is 10W (rated power is not the actual power). It means that you can use it as a replacement for a 1000W grow light. That’s why we declare 10W* 100 = 1000W.
Actually, consider about the special work circumstances and heat issues, also for the sake of the lamp life longer, energy saving and security concerns. The actual consumption power can’t reach 1000W, Actual consumption power is about 90W~130W.

Medlem

Lampen fra Ebay er ok, har de rigtige specifikationer.
Prisen er godt nok lav, men generelt er LED priser er generelt på vej ned, og det første sted hvor det slå igennem er hos nethandlerne. Jeg vil gå efter denne LED lampe

Moderator
Brugeravatar

Den er kun på 90-130W, og jeg vil garantere for at den ikke kan erstatte en 1000W HPS. Det ville selv kvalitets LEDS ikke kunne yde på omkring 100W. Om man så synes det er billigt for max 130W's Leds af tvivlsom kvalitet, der kun benævner at det er 10w's britelux, og ikke hvilken chip. Jeg ville ikke købe den.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]