Da jeg i samarbejde med nogle få andre er gået igang med at lave en bog om medicinsk cannabis, og cannabis og lidt sundhed idet hele taget, så ville jeg meget gerne have alt den hjælp, som jeg kan få af alle jer erfarne dejlige mennesker herinde! Alt info man giver mig, kan man selfølgelig komme med som anonym eller under et dækkenavn.! Men al info og hjælp er værdsat!
Jeg har over årene haft meget stor glæde af jeres visdom herinde, og vil først og fremmest takke jer mange gange for jeres store indsats i at sprede viden og knowhow, samt støtte ud over de normale grænser! <3 I er fantastiske! Er ked af jeg ikke er så aktiv her som jeg engang var!
Med dette sagt, så regner jeg med at komme med et par referencer og citater herinde fra, hvis at det er noget som jeg må for de folk der har skrevet, samt af admins/ansvarlige på siden! Dette gør jeg af respekt for den vigtige info herinde, samt for at fortælle de mange folk derude der mangler vejledning og hjælp, at denne side er en af de bedre at finde dette, frem for en facebook gruppe!
- Jeg ska som sagt bruge hjælp. Faktisk tager jeg gladeligt imod alle inputs i har herinde!
Kort forttalt så vil bogen blive en fuldstændig gro guide, fra frø til plante, samt en guide i hvordan der kan laves olie/røst og hash ud af denne plante, i forhold til de metoder jeg selv kender og bruger, eller metoder andre folk jeg kender bruger..
-Dertil vil jeg meget gerne i kontakt med folk, som selv laver nol/olie eller ligenden.. faktisk alt.. laver i mad på planten eller juice eller hva end det måtte være, og har lyst til at dele jeres erfaringer med andre der kunne få gavn af det!
Den anden del af bogen vil blive en samling er personlige erfaringer for folk der bruger cannabis. Om de så bruger det til en lidelse som depresion eller kræft, eller om de ryger det for at være kreativ, vil jeg lave en samling er personlige historier som folk de kan få lidt nytte af, og om ikke andet så for at dokumentere disse historier så der er noget sagligt til debatten, som er samlet!
- Har man en historie, oplelvelse eller erfaring man vil dele ud af så vil jeg meget meget gerne høre fra jer!
Man er velkommen til at kontakte mig, hvis man vil bidrage eller hjælpe, på min mail her på siden, eller på min msn mail,
casgiga@msn.com, eller på min mobil 50/27/69/89 .. Jeg fanges bedst på telefonen =)!
Jeg håber meget at det færdige produkt vil være til dels til ære for folk herinde, så jeg vil meget gerne have inputs.
Har man links, eller relevant info jeg burde søge, eks. mennesker/foreninger osv. jeg burde kontakte, bøger, undersøgelser/forsøg der burde refereres til osv. så må i meget gerne smide links, eller sige hvor jeg kan finde det her i tråden!!
Tusinde tak for jeres hjælp!!
OnE LoVe! <3 <3