Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 20:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej,

Min sweet tooth (auto) blev plantet omkring uge 30. Den virker ret robust, har ikke målt den, men den er i hvert fald 50 cm+ nu og her. Jeg har så i dag opdaget, at det med "blomstringstid" har jeg opfattet helt forkert.

Når der stod 60-65 dage cirka, troede min naive hjerne at det var da den tid det tog fra man startede frøet, til man kunne gå i gang med høst. Har så i dag erfaret at det så er den tid den er i blomst :D... hvilket måske betyder, at planten kun er halvvejs, efter disse snart 8 uger..

Kan jeg have nogle forhåbninger om at jeg når at få planten færdig, inden det bliver for koldt? Eller skal jeg håbe på at være rigtig heldig.

Mvh. Ham som prøver tidligere næste år.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Hvis du stiller den i drivhus kan du måske nå at høste lidt på den, men det bliver en tynd omgang te... Den eneste mulighed du reelt har for at rede den er at sætte den indendørs under lamper. Hvis alt andet fejler, så lad den stå ude indtil der kommer frost og så træk nol/lav ice på den. Hvis du ikke har nogle af de muligheder her, så vent til næste år, nu er du jo blevet den erfaring rigere ;)

Junior medlem

Den eneste reelle mulighed ville nok være at lave nol/ice på det.

Damit altså! :D

Nå.. men som du selv siger, så er jeg den erfaring rigere!

Tjekkede til den i dag, og den var påbegyndt blomst, men hvor længe den har været det ved jeg ikke. Kan måske være heldig at den når at blive nogenlunde klar i starten af Oktober. Ved hvem, måske vejret holder til midt Oktober :P

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Min erfaring er, at det ikke så meget er vejret men mere mængden af lys-timer der gør at den får svært ved at sætte ordentlig blomst. Holder vejret sig tørt kan du måske undgå mug henimod slutningen, der er mange faktorer der spiller ind, kender ikke den sort du snakker om. Tag dig af den bedste du ved og lær af de ting du ser.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]