Hej Psychedelia, Tidligere i dag, har en ven og jeg, bagt hash cookies. Vi brugte 7 gr. til 20 cookies, hvilket betyder, at der er 0.35 gr. pr. cookie, hvilket jo bør være nok? Jeg har røget cannabis et par gange i løbet af de sidste 2 år, men det har været et meget begrænset forbrug. Tror alt i alt, at jeg har været skæv 7 gange i løbet af de sidste 2 år. Jeg er 18 og er da velfungerende, men lider af latent OCD. Jeg har endnu ikke prøvet at blive paranoid, når jeg har røget, men ofte er jeg lige blevet nervøst når det ramte, men fortalt mig selv, at jeg skulle acceptere, det der skete og derfor har jeg haft et fint "trip".
Har ikke benyttet mig af psykedeliske stoffer og hvis jeg nogensinde skal det, vil jeg vente til jeg er blevet 5 - 10 år ældre, men anyway, jeg er nervøs for de cookies effekter. Jeg har læst om folk, som har trippet i op imod 11 timer og haft hallucinationer. På den ene side, vil jeg gerne opleve hallucinationer, men på den anden side, er jeg bange for, at jeg under et trip ikke vil kunne acceptere det også dermed badtrippe. Når jeg skal spise en kage, vil jeg naturligvis have gode settings og venner ved min side, som også spiser kage. Jeg tænker, at en tripsitter er vel ikke nødvendigt, når det bare drejer sig om hash.
Ham som jeg bagte kagen med, ryger vel, alt imellem 2 - 5 gange i ugen fortiden, da vi har læseferie, men normalt tror jeg kun, at han har røget alt imellem 2 - 5 gange i måneden. Han spiste halvdelen af en kage, da vi var færdige med at bage. Vi blev hurtigt enige om, at han nok ikke ville kunne mærke noget, men jeg skrev til ham ca. 1 time efter han var gået og han fortalte mig, at han var helt væk, lol. Han peakede efter 2 timer og fortalte, at han ikke blev lazy, men mere trippy. Det var klumb vi brugte til vores cookies, men generelt hader jeg bare klumben, fordi jeg ikke med garanti, kan vide om det er blandet op med noget dumt. Desuden var det noget virkelig hårdt stads som tog evigheder at nuldre.
Sidst jeg røg, var i starten af april, hvor min ven (anden ven) badtrippede (Han var retarded og drak alkohol inden. Han havde ikke læst omkring et "trip" og han havde ikke røget før. Derudover havde vi ikke tjekket det strain vi røg - det var white russian, som skulle give tør mund, hvilket vi opdagede senere hen). Mit trip var fint, men ikke nogen wow oplevelse, mere bare et "langsomt" syn og et par grineflips, da min ven blev paranoid, men ellers ingen fed effekt. Vi begge pulsede løs på jointen og mine øjne var virkelige røde, fik jeg at vide af nogen venner der også var til festen. Min ven blev hentet af hans forældre, da han blev paranoid og troede, at han skulle dø. Men ja, altså jeg har røget før, både hash og skunk - forskellige skunk strains.
Men hvad vil i anbefale? Starte ud med en halv? Er det dumt at gøre, hvis jeg er nervøs for trippet? Hjælper det, at gå ind i andet rum som det eftersigende skulle hjælpe ved et evt. badtrip på LSD? Har læst om, at realitycheck skulle være gode at benytte, hvis man badtripper, nogen der har prøvet at benytte dem? Hvor længe holder de kager mon, når jeg ikke smider dem i fryseren?
Lang tråd, med en del ligegyldig info, men håber alligevel, at nogen vil svare på mine spørgsmål. Gider ikke stresse over, at spise kagerne, så hellere smide dem ud og lave nogen nye, når jeg føler mig klar til oplevelsen.
|