Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jun 2025 21:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Rookie
Junior medlem

Jeg er fornyligt blevet optaget af cannabis, og har på den måde været en tur i Amsterdam, hvor jeg købte en flaske vodka med et hvad der for ligner et stort topskud i, nu er mit spørgsmål så virker det ?? Eller bliver egenskaberne ødelagt af alkoholen??

Titel: Re: Rookie
Dedikeret medlem

THC er alkoholopløseligt, læs bla. om cannabis tinktur/green dragon - det er ret lækkert med grøn sodavand og skunk. Hvis de har lavet det ordenligt, så virker det, men jeg ved ikke så meget om det. Prøv :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har en kammerat der engang havde lavet en blanding af gin, vodka og cannabis - Det smagte sådan rimelig godt, men om hvorvidt det virkede ved jeg ikke, da vi røg joints samtidigt :P

Junior medlem

I har ret, prøver bare. Tak tak for svarene

Medlem
Brugeravatar

Start lavt ud da du ikke kender styrken af dit produkt.

Cannabis oralt er en helt anden boldgade end cannabis man ryger. Effekten er meget kraftigere ved oral indtagelse og påvirker også en i mange flere timer og ofte op af den efterfølgende dag, afhængig af dose.

Og da du er rookie skal du passe ekstra-ekstra godt på da cannabis hurtigt kan tage fusen fra en, og gå fra at være sjove timer med fnis og grin, til at blive et sandt helvede med hovedet i lokummet :)

Jeg ved ikke helt om det er gællende med cannabis/alkohol shot, men det er stadig vigtigt at være opmærksom og ROA er stadig igennem maven.

Og til sidst, alkohol og cannabis har voldsom synergi effekt, og det er her rigtigt mange rookies bliver "revet" rundt og får en rigtig, rigtig træls oplevelse - det gælder også erfarne ryger, en combo der er en kniv skarp balance gang mellem det sjove og det helt smadret, =D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]