Jeg er igang med at cure min cannabishøst, men oplever at mine topskud bliver mere fugtige over tid.
Alle topskud er tørret, så de er på grænsen til at være crunchy og de får ca. 10 min frisk luft med låget af om dagen - beholderen er ikke fyldt 100%, så der er luft i toppen. Alle topskud er trimmet og har en minimal stilk.
Der er gået ca. 1 måned siden høsten og synes egentlig at curingen har god effekt, men fugtigheden på topskudene synes jeg er irriterende, da jeg godt kan lide at ryge mine joints uden tobak og der fungerer de helt tørre topskud bare langt bedre i forhold til selve forbrændingen.
Jeg har haft nogle af topskudene ude af for at tørre til være at crunchy igen, men disse er også blevet fugtige igen.
Jeg leder nok efter et svar på om curingen med tiden vil tørre topskudene til den crunchy tilstand, eller om der er noget jeg overser i forhold til fugtigheden?
Er også en anelse bekymret for at tørre dem for meget/ofte udenfor beholderen i forhold til at nedbryde THC'en, men har haft svært ved at finde noget omkring hvor hurtigt luft nedbryder THC.
Håber nogle har nogle erfaringer de vil dele