Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 01:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej

Her de sidste gange jeg har røget hash er jeg begyndt at få angstanfald i slutningen af rusen, hvad kan jeg gøre for at undgå dette?
Hvis jeg tager speed samtidig så får jeg det ikke.

Medlem

Geografisk sted: Snurrestrup
At du skal bruge et stærkt, centralstimulerende stof til at begrænse de tanker, som bliver sat igang under cannabis-rygning, må da få en klokke til at ringe.

Stop med at ryge for en stund. Stop med at indtage amfetamin for en stund. Tommelfingerregel: begræns narkoindtag når livet viser tænder.

Find ud af hvad du går og er angst for. Herefter sætter du dig ind i, hvordan du tackler og lærer at leve med denne angst.
Ovenstående KAN være en lang proces - ingen kan sige det, da vi ikke kender dig personligt.

Junior medlem

Sorry,
Med angstanfald mener jeg at jeg blir dårlig, hvis jeg er udenfor når det er mørkt føler jeg at nogen føler efter mig, sidst jeg røg hvor jeg sad indenfor i dagtimerne følte jeg at jeg skulle dø og fik en masse uhyggelige billeder i hovedet, følte at jeg så djælven.
Har røget on off i 2 år.
Amf, har jeg taget til fester i et ½ år, fester ikke så tit.
Spiser nok ikke så sundt og varieret som jeg burde.
Lige pt. går jeg hjemme og har en fucked up døgnrytme, er vågen om natten og sover om dagen i 7- 8 timer.
Er en ung mand på 20.

Har holdt en pause på ca. ½ år med både hash og amf og er først lige begyndt at ryge igen her for 1 mdr. siden, amf. har jeg stadig ikke taget noget af.

Junior medlem

Jeg fik selv angstanfald, jeg er bare blevet enig med mig selv om jeg holder mig fra hash for en stund, af den simple grund at det nok er kroppen svar på man skal holde en pause :)

Junior medlem

Jeg har selv lige været igennem en periode hvor jeg havde en tendens til at blive angst hvis jeg røg, hvilket jeg i mine 7 års erfaring med hash ikke har prøvet før. Det skal også siges jeg gik igennem en ret hård tid, ren mentalt, og det må på en eller anden måde have sat det igang. Svært ved at trække vejret, problemer føles tungere da hashen forstærker ens følelser og den normale eufori jeg fik ved at ryge var helt væk. Efter det har jeg fået indsigt i hvor ubehageligt et cannabis induceret angstanfald kan være, en følelse der også kan sidde der i dagene/tiden efter som en mørk sky over hovedet. Det efterhånden noget tid siden og kan nu efter at have fået det bedre ryge som jeg plejede, så længe jeg ikke skamsuger mig ned.
Ingen her på boardet kender dig jo personligt, og derfor er det svært at sige hvorfor du får angst, det kan være mange grunde/årsager. I den periode jeg havde angst der havde jeg det som sagt heller ikke godt generelt, og det blev forstærket i hashrusen. Hvordan har du det selv i dagligdagen? Udover at du får angst når du ryger? Bedre eller dårligere end du plejer?
Har selv en kammerat der røg meget, og nærmest ud af ingenting fik angst hver gang han røg, selvom hans dagligdag var som den plejede, en glad dreng, han kunne pludselig bare ikke ryge mere så han lagde det på hylden og har stort set ikke rørt det siden. For ham blev en hashrus pludselig forvandlet til et meget fremmed sted.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]