Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 maj 2024 01:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 feb 2016 06:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 feb 2016 06:44
Indlæg: 123
Jeg har søgt en masse, både på dansk og på engelsk om hvordan man laver nol, men man skal bruge bruge noget lightergas eller butangas, plus det skal være skunk, så jeg ville høre om i kendte nogle andre metoder og kan man bruge hash til at lave nol og hvordan?

- Anonymous


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2016 16:07 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hejsa du! :)
og velkommen tiiiiiil PSY.DK!
nol refererer normalt på dansk til et udtræk lavet på cannabis.. det er så vidt jeg ved mest udbredt at anvende gas til det i dk..
du ka fint trække på hash.. men gør det for din og andres sikkerhed udenfor: da lightergas pisse usundt at indånde, og let antændeligt! ;)
der er selvfølgelig andre metoder at gøre det på..
-hva vil du konkret vide?.. om der er måder at trœkke uden gas eller hvordan?..
mvh STOP

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2016 17:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 dec 2015 21:29
Indlæg: 42
du kan bruge et glattejern til at trække olie ud af hash.. Og af topskud for den sags skyld. Det eneste du skal bruge et et glattejern, bagepapir og kaffe/tefilter(ikke nødvendigt hvis det er et topskud)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2016 19:14 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
JohnGroe skrev:
du kan bruge et glattejern til at trække olie ud af hash.. Og af topskud for den sags skyld. Det eneste du skal bruge et et glattejern, bagepapir og kaffe/tefilter(ikke nødvendigt hvis det er et topskud)


^dên kender jeg så ikk lige til.. er det noget du ka uddybe lidt mere?

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2016 21:09 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Jeg mener det bliver kaldt "Rosin tek".

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2016 21:49 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
:gud: TAK PESTILENCE! (og john groe) :rocking: -så lærte jeg da osse noget nyt nyttigt i daw! 8)
( dog ikk noget jeg vil prøve før om mange år.. )
hmm kan forestille mig at det måske vil være lidt bøvlet med en halv dårlig standard-hash, eller hva?..

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 feb 2016 08:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 dec 2015 21:29
Indlæg: 42
STWOD skrev:
JohnGroe skrev:
du kan bruge et glattejern til at trække olie ud af hash.. Og af topskud for den sags skyld. Det eneste du skal bruge et et glattejern, bagepapir og kaffe/tefilter(ikke nødvendigt hvis det er et topskud)


^dên kender jeg så ikk lige til.. er det noget du ka uddybe lidt mere?



Det hedder rosin tech, som pestillens også skriver :) youtube det, der er masser af film.. Dog mest med topskud.. Men princippet er det samme ;

Du tager en nold og trykker flad og rund, pakker den ind i et tefilter (jeg klipper posen op, tømmer for te og vikler hashen ind i et hjørne, så har du klumpen i bunden og et "langt" stykke du kan holde i). Derefter tager du et stykke bagepapir, ligger nolden i midten og folder papiret en gang rundt om. Nu tager du så dit varme glattejern og ligger din nold, presser hårdt ned på den indtil den begynder at syde. Det kan du gøre 2-3 gange på samme nold, afhængigt af hvor stor den er. Men når den ikke syder efter et sekund, er den død. Du kan gemme resterne til at lave kage eller noget, jeg smider det dog ud.

Man kan sagtens gøre det med dårlig hash, men olieutrækket er nok at forvente derefter ..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 feb 2016 10:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 feb 2016 06:44
Indlæg: 123
Jeg har læst og set videoer omkring det med et glattejern, men man får vel ikke alt olien ud, plus jeg tænkte på en metode hvor man kunne lave meget, da der sikkert er en begrænsning for hvor meget man kan lave med et glattejern. Jeg ville også høre om andre metoder uden gas, og hvordan bruger man gas metoden til hash?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 feb 2016 12:56 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Der er også QWISO:
phpBB [video]


Ham her viser hvordan han bruger lightergas, fra start til slut:
phpBB [video]


Bare erstat buds med hash.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2016 23:43 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 feb 2016 06:44
Indlæg: 123
Tak for hjælpen :)
Jeg har fået en større forståelse omkring det nu, det var bare jeg var lidt doven så jeg gad ikke til at se en lang video men gjorde det dog alligevel :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 feb 2016 06:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 feb 2016 04:52
Indlæg: 11
Geografisk sted: Skanderborg
Der er en ret god guide her på psy :) Der forklarer hele processen.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team