Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 21:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej

Mig og min gode ven har tænkt os at prøve at få fat i noget hash/weed. Og så har vi hørt at weed er sundere? Det blander man vel heller ikke op med tobak? Er weed så svære at skaffe og koster det markant mere? Vi bor i København området, btw, hvis der nogen det ved noget om hvor nemt/svært de to forskellige ting er ;)

Men som sagt er vi meget mere til noget weed/grønt, end hash :D

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Om i kan ryge det rent kommer lidt an på hvad det er for noget weed i finder. Men langt det meste vil i skulle blande op for at få en ordentlig rygeoplevelse. Dels på grund af koncentrationen og dels fordi joints kun med pot i altså ikke brænder skide godt og i finder nok alligevel noget der er brugt nok tid på at nusse omkring til det smaget godt rent.

Men hash er meget nemmere at få fat på og i for mere for pengene. Men i har det jo let. Det er bare at gå en tur ud på staden, så har i hele udvalget.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere around Barstow
Man kan købe færdige joints på staden køb nogle forskellige og prøv jer frem med både hash skunk og pot men bed om nogle der er milde så i ikke får en dårlig oplevelse eventuelt...

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas

Junior medlem

Bubber skrev:
Om i kan ryge det rent kommer lidt an på hvad det er for noget weed i finder. Men langt det meste vil i skulle blande op for at få en ordentlig rygeoplevelse. Dels på grund af koncentrationen og dels fordi joints kun med pot i altså ikke brænder skide godt og i finder nok alligevel noget der er brugt nok tid på at nusse omkring til det smaget godt rent.

Men hash er meget nemmere at få fat på og i for mere for pengene. Men i har det jo let. Det er bare at gå en tur ud på staden, så har i hele udvalget.

Så vi ville ikke kunne ryge det rent fordi det simpelthen er for stærkt?

Og I guess? Men.. nu er vi jo nye :D

Junior medlem

Alakazam skrev:
Man kan købe færdige joints på staden køb nogle forskellige og prøv jer frem med både hash skunk og pot men bed om nogle der er milde så i ikke får en dårlig oplevelse eventuelt...

Har hørt det ret dumt at købe færdige joints? Man ved jo ikke om det er "synthetic weed", eller om hvad der er i?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

@FG
Årsagen til at det er dumt at købe færdiglavede joints er prisen, det kan simpelthen ikke betale sig i længden.
-Tvivler stærkt på at man får syntetisk weed på staden, pusherne har også standarter, og de fleste er oprigtige mennesker, der vil sælge dig hvad de finder mest behageligt (af hvad jeg har kendskab til fra staden).

Junior medlem

Alf'n skrev:
@FG
Årsagen til at det er dumt at købe færdiglavede joints er prisen, det kan simpelthen ikke betale sig i længden.
-Tvivler stærkt på at man får syntetisk weed på staden, pusherne har også standarter, og de fleste er oprigtige mennesker, der vil sælge dig hvad de finder mest behageligt (af hvad jeg har kendskab til fra staden).

Ja okay.. også bare noget jeg har hørt. Så har jeg også lige et andet spørgsmål; er 40kr grammet okay, eller hvordan? Og det er hash

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Afhængigt af hashen.
-Men ja, det er udmærket/standard :-)

Junior medlem

Alf'n skrev:
Afhængigt af hashen.

Fedt nok, jeg kan sætte et billede op når jeg får det :) Tror bare lige der går nogen uger, men tak for svarende!

Junior medlem

Førstegang skrev:
Alf'n skrev:
Afhængigt af hashen.

Fedt nok, jeg kan sætte et billede op når jeg får det :) Tror bare lige der går nogen uger, men tak for svarende!

Hey igen!

Jeg har lige tænkt mig at spørge igen.. fordi vi har "adgang" til hash nu, men vil liiiige være 100p sikker og spørge lige lidt igen.
Fordi nu har jeg researchet lidt, og mange siger at hash er MEGET stærkere end helt plain weed? Fordi det er nemlig første gang og vi tænker lidt at det er bedst vi starter med weed så? Eller betyder det ikke noget?

Men igen, weed er meget sværere at få fat i, eller? Fordi føler mig meget mere "tryg" med at ryge det først, fordi jeg godt kan lide ideen med at det KUN er planten ;)

http://www.cannabisnewscenter.com/wp-co ... d-weed.jpg

Synes også det ser lidt mere attraktivt ud :D

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
I putter bare mindre i...

Har du en vægt der kan måde miligram? Så kan en klump på 200 mg pr joint. Det er vel hvad der svarer til en ært. Og sørg for at riste ordentligt.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Dedikeret medlem

@førstegang: ellers så vent da til du får fat i weed..
qoute: Men igen, weed er meget sværere at få fat i, eller? Fordi føler mig meget mere "tryg" med at ryge det først, fordi jeg godt kan lide ideen med at det KUN er planten
det ka jeg sku fint følge dig i.. der er jo ingen grund til at skynde sig, gør som du føler mest for
IMO: hash gør tit en basket/sløv skœv, hvorimod pot/grønt gir en mere behagelig og komplet/fuldspektrums virkning/skœvert.. spørg da evt din "ven" om han ka få fat i noget grønt.. da det jo er det du søger :)
alt godt herfra
peaz out

Junior medlem

Okay tusinde tak!
Noget jeg skal være ekstra opmærksom på når jeg rister?

Dedikeret medlem

ja pas på du ikk brænder smøgen/tobakken på ;)

link til en riste tråd :) : viewtopic.php?f=1&t=51277

Junior medlem

Haha ja selvfølgelig! :) Men tak, jeg prøver nok i næste uge eller weekenden efter ;)

Junior medlem

Hej igen drenge! Jeg har fået fat i noget nu, og vil gerne sætte et billede ind til jer, meeen jeg er ikke helt med på hvordan man gør.. så har I forstand på det? ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hæy gurl.
Du uploader det bare til en dedikeret server og linker dets position hertil med koden [img](link)[/img]
Så vil der i dit indlæg blive vist et billede af hvad end du har linket til.

Hvis du ønsker at se et udkast eller hvilke andre funktioner du kan lege med, kan du klikke på knappen "komplet skrivefelt" i bunden af kommentar feltet.

Billede

Junior medlem

Alf'n skrev:
Hæy gurl.
Du uploader det bare til en dedikeret server og linker dets position hertil med koden [img](link)[/img]
Så vil der i dit indlæg blive vist et billede af hvad end du har linket til.

Hvis du ønsker at se et udkast eller hvilke andre funktioner du kan lege med, kan du klikke på knappen "komplet skrivefelt" i bunden af kommentar feltet.

Billede

Tusinde tak ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]