Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 12:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psy!

Jeg har efter en lang periode, hvor jeg har røget cannabis hver dag (1år+) valgt at begynde en ny livsstil. Det har resulteret i, at jeg har kvittet cannabissen.

Hvornår vil i tro, at jeg kan køre sikkert igen, uden at skal være nervøs for at blive fanget i en af politiets spytprøver? Er mit spyt måske allerede rent nu? Jeg er pt. på 8 dag uden cannabis. Men man har jo flere gange hørt om folk, som har fået taget kortet 14 dage efter.. Holder det? Hvad tror i?

På forhånd tak :-)!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

En urintest kan spore op til 6 uger svjv. Alt efter hvor meget man har indtaget.
Spytest aner jeg intet om...

Dedikeret medlem

Jeg er næsten sikker på at have set i noget dansk politi program, at det kun kan testet i en 4-8 dage med spyttest, men om de kan finde på at sende en videre ind til en blodprøve ved jeg ikke. Jeg fandt også det her link til dig, men jeg kan se at de mener at en urinprøve for cannabis højst kan være 30 dage - jeg har før testet positivt efter 2.5 måned. Men der står at spyttest kan læses i 24 timer, og det har jeg fundet flere steder, så jeg tror du med dine 8 dage, er lige på nippet til at kunne køre med god samvittighed. Desuden, så tester de ikke hvem som helst. Vil du være på den sikre side, så vent 3 måneder, og ellers kan du selv begynde at grave info op om det, og se om du tør tage chancen, for der er ingen her der kan komme med et præcist bud på hvad dag du kan køre igen, det ved man aldrig, og det koster meget at prøve at finde ud af. Kudos på dit rygestop forresten, godt klaret! http://testdig.dk/information/hvor-laenge-kan-stoffer-spores-med-en-narkotest-10058/

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]