Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 15:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg skal bruge noget cannabis til smerter.

Jeg har fået mig fortalt at jeg skal gå efter en "sort" udgave, med lille indhold af THC og stort indhold af CBD.

Kunne i komme med nogle navne på noget af den slags ?

Og hvor i himlens navn anskaffer jeg det henne ? Staden ?

Mvh
M

Medlem

Hey! Det kan være lidt af en jungle at finde rundt i når det gælder cannabis sorter i det hele taget :)
Vil du gro selv? Eller Skal du ud og købe noget på gaden? Hvis det først nævnte er tilfældet så vil jeg anbefale en sort fra CBD Crew. (frøfirma) :)

Junior medlem

Hejsa,

Nej jeg skal ikke gro selv.
Jeg skal finde et sted at købe det....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Hvis du ikke kender nogen der gror selv. Så kan du nok aldrig være sikker på at få det du skal bruge. Men vil mene at sort hash oftest er CBD domineret. Generelt skal du passe på med skunk, hvis du vil undgå THC. Ellers tag ind på staden og snak med pusherne. Der er nogle der vil give dig en sludder for en sladder, men hvis du prøver et par forskellige boder og spørger ind til indica og CBD, vil du jo kunne fornemme dig frem til hvem der har styr på sit shit.

Medlem

Ja, nu kan jeg godt se at det ikke fremgik af dit opslag at du skulle til at gro, men ud at købe.. Jeg stener lidt sorry :)

Men som Hector Salamanca skrev, kan du jo prøve dig lidt frem inde på staden. Jeg har ikke selv været på staden i et par år, men jeg har hørt at nogle boder, af og til, sælger nol med højt CBD indhold.

Jeg ved at der findes en dansk "aktivist" der sælger diverse cannabis præparater på nettet. Jeg vil ikke bryde nogle regler her på Psychedelia, så jeg vil ikke skrive for meget, og jeg har ingen erfaring med hans produkter. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]