Hej Psychedelia!
Tak for medlemskab, jeg glæder mig til at vise mit forløb samt evt. høre gode råd og kommentarer
Jeg skal endelig igang igen med dyrkningen og jeg har bare glædet mig!

Sorterne i år bliver:
12 stk bubblegum x Deep Chunk / Skunk #1
10 Royal Dane x Thyphoon
10 Undoit Mix
5 Royal Dane
5 Frøstrup Mix
1 Chronic Ryder Auto
Frøene er selvfølgelig købt hos den altid pålidelige froebanken. Jeg må sige at de har udvist stor niveau af service og hjælpsomhed! Jeg var kommet til at vente for lang tid i vattet med de første royal dane x Thyphoon og de fleste er færdige. Jeg skrev til dem at jeg havde lavet ged i den og spurgte om de havde mulighed for at sende dem lidt tjept da de så ville følges nogenlunde ad med de andre. - 1½ dag efter lå brevet i min postkasse og ikke nok med det så havde de også lagt ekstra frø med i form af 10 stk frøstrup mix + 1 feminiseret Chronic Ryder Auto som jeg glæder mig vildt meget til!! Den skal dog først i jorden lidt senere i foråret så den blomstrer under fuldt sollys.
Intet mindre end fantastisk den service og gavmildhed de arbejder med, så kan varmt anbefale jer som ikke har købt frø endnu at kigge rundt derinde!
Jeg har lavet et ret sølle set up i en stor flyttekasse af mangel på bedre. Lys kommer de dog ikke til at mangle da jeg har anskaffet mig en 300w full spectrum LED grow panel.(bruger kun 138w i reelt forbrug) så hvis jeg en dag vil lave fuldbyrdigt indegrow er muligheden også for det. LED lyset fandt jeg på ebay til 731. kr. og fri fragt- Perlite og vercumlite købte jeg i silvan men var for dyrt ifht mængden til en anden gang. Jeg giver dem 16 timer lys men har overvejet 12/1 metoden for at spare lidt på strømmen. Altså: 12 timer lyst 5.5 t. mørke 1 t. lys 5.5 t.mørke osv. Men indtil de lige har fået etableret gode rødder venter jeg med at lege med lyset. De sorter i blandingen som er ment til indendørs ryger jo så i første omgang udenfor Hvis ikke de går i blomst til tiden overvejer jeg at køre nogle sorte sække ned over dem i et par dage for at stresse dem i blomst.
Alt i alt så skal jeg til at få gang i mine bede og få smidt noget kalk og jord i. Jeg har derudover for kort tid siden læst om hydrogel som skulle være nogle små gelekugler som svulmer op ved vandtilførsel og holder på vandet indtil jorden er ved at tørre ud. Det kunne, hvis prisen er fornuftig, være en genial måde at sikre sine fruer under tørke, hvis gud forbyde man skulle være forhindret og ikke kunne finde en trustable homie til at strinte lidt til dem!
Anyways, så vil jeg holde tråden her opdateret med billeder og alt fra brokkeri over hanner, rådyr og tyve, til euforisk jublen over de forhåbentlig lækre struttende tøser soon to come
Peace out!