Hejsa alle derude på psy
Jeg har været så heldig snart at have eget sted igen, hvilket jo hjælper lidt hvis man vil igang igen med at gro sit eget ;p
Jeg har lidt småspørgsmål (mest for sjov) Og så ville det være rart at høre fra andre der har erfaring med l.ed. lamper

Mit eget setup ser nemlig således ud: 1 165 w. l.e.d lampe , noget dejlig jordblanding jeg har gået og puslet med, noget afskærmning og alt det løse som sakse, net, forstøver osv..
Det 1. spørgsmål er, hvor tit i plejer at gøde jeres (dine) planter om ugen , altså efter de første 3 uger er gået ?(:
Det andet spørgsmål lyder på: hvor mange planter ville i/du kunne anbefale at køre under sådan en 165 w. fætter?
Jeg regner med at gro auto-flower her den første gang, så har fået anbefalet mellem 4 og 6. Er der noget hold i det? Ved ikke hvorfor, men har en eller anden ide om at det ville være bedre med 3 xD så der er cirka 55 watt per plante (cirka!)
Ser gerne frem til lidt råd, info osv :b Jeg har groet før - men plejer dog at foregå udendørs, har den basale viden - men igen: Altid lækkert at have styr på sit shi'art inden man går igang ;b
Go' aften derude!