Hey allesammen
Som nævnt er jeg en first-timer ift. dyrkning af eget weed, og jeg har nogle hurtigere spørgsmål, jeg ønsker afklaret.
Jeg har browset lidt på forummet, men fandt ikke umiddelbart noget endegyldigt svar.
Lidt om min plan, så I forstår baggrunden for det hele:
Jeg er stadigvæk en sød, hjemmeboende dreng, så alting skal forholdes stort set hemmeligt.
Derfor har jeg valgt at lave guerilla-growing ved en natursti nærliggende mit hus.
Jeg har kun tænkt mig at plante maks 5 frø i år, da jeg ikke kan overskue at holde styr på flere pga. tid og penge (er dette lidt risky?)
Spots har jeg fundet. Ved dem allesammen har jeg sikret mig følgende:
-De er ikke til at se direkte fra den førnævnte natursti.
-Sydsiden er fri, så der er maks sol på

-Der er en å forholdvis tæt ved, skulle jeg få brug for vand
-De ligger dog stadigvæk alle ret tæt på stien, men jeg tror ikke det er et problem, da de fleste spots er skjulte bag højderygge.
-Ingen planter vil blive dyrket inden for 50 m af hinanden. Dette er får at mindske chancen for, at jeg mister dem alle til diverse ting, skulle det være dyr eller slyngler!!
-Efter hvad jeg som amatør kan bedømme, er jorden ganske udmærket (ikke leret eller sandet: Mørk og lækker)
Respons? Noget, som jeg har overset?
Jeg har tænkt mig at bruge nogle autofems, da dette er lettest at holde styr på. Jeg skulle mene, at både størrelsen og udbyttet er mindre, men det rør mig egentlig ikke. I år er det mere et eksperiment end noget, siden jeg har valgt at dyrke.
Siden de er autofems, så kan jeg i princippet gå fra plantning til høst på cirka 2 måneder, ikke sandt?
apropos plantning kommer endnu et spørgsmål: Er det muligt at så det bare frø direkte i jorden? (ved godt, at jeg skal få frøene til at spire først, altså germination, men er det så muligt derefter at fyre dem direkte i mulden?)
Det var vidst alt, jeg har lige nu. Håber, I kan give en hånd

Både i forhold til de konkrete spørgsmål, men også om det overhovedet er en god idé?
Vh
420KekIt