Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 21:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej tænkte at oprette en tråd ang folks planer med ude sæsonen 2015. Kan starte med min egen plan:)

Har valgt at køre frisian dew, hollands hope, Northen light auto fra RQ, bubblekush auto fra RQ, og så mine egne udendørs skunk/pot indica præget.

Jeg plejer at sætte mine i gang ca 1 april indendørs under nogen 125w cfl pære og plante dem ud 1 maj. Dog strækker jeg mig til først at sætte mine auto ud 1 juni og forspirre dem ca 2 uger inden.

Har haft i tankerne at prøve et par ice femi frø fra RQ af nogen der har prøvet dem ude eller i drivhus? Har haft dem indendørs under 600w de yielder ikke top max men røgen er sku helt i orden en rigtig indica stener:) plus deres blomstringstid er til at have med at gøre så tænkte de kunne blive helt nice i drivhus. Nogen ellers der har erfaring med RQ seeds til udendørs? Har selv kørt en del af deres strains indendørs og nogen af deres auto udendørs de sidste 2 år, må sige uden at gøre reklame at de klare sig helt godt også ang skimmel, havde deres WW auto udendørs sidste år og de yieldede i gennemsnit 42g tørret topskud :) ikke dårligt af en auto.

Medlem
Brugeravatar

Er flyttet fra bøhlandet til byen, så krydser fingre for at de satans dådyr holder sig fra mine planter i år. Det negative er, at der nu er mennesker over det hele, men jeg har udset mig nogle potentielle spots, som dog lige skal kigges ordentligt igennem før jeg beslutter mig for noget.
Kører helt klart nogle små auto, præcis hvilke ved jeg ikke endnu, måske nogen der har et godt bud? Prøvede mig ad med Blue Dwarf sidste år, men som sagt, så var dådyrene sultne.

Junior medlem

Lav nogen små runde hønsenet og sæt rundt om dine planter det hjælper dem både mod snegle og dådyr :) altså hvis dit spot selvfølgelig er godt gemt af vejen

Medlem
Brugeravatar

TooN skrev:
Lav nogen små runde hønsenet og sæt rundt om dine planter det hjælper dem både mod snegle og dådyr :) altså hvis dit spot selvfølgelig er godt gemt af vejen

Det vil nok desværre blive lidt for iøjnefaldende, jeg regner bare med at give det et sats, har heller ikke rigtigt tænk mig at investere i andet end frø, da jeg har potter og gødning til at ligge. Hvis det går galt, er det ikke det store tab for mig.

Junior medlem

Og måske et par sneglekraver lavet af dåser de virker og kan nemt spray måles så de falder i med naturen og så vil dine chancer for succes blive betydeligt forbedret :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Yep, er også klar til nogle udedyrk i 2015.
Har en hel del Danske/nordiske sorter der skal prøves, så det bliver spændende :D

Regner med at lave en bunke frø af "early wonder skunk", da den slår godt.
Nu må jeg se, hvor god den er at dyrke..

-John Rooney.

Medlem
Brugeravatar

Efter 2 år, siden sidste grow, er jeg nu igen også klar - da jeg igen har fået have på landet! :)
Dog har jeg ligesom "Lol at everything" mange hjorte der holder til i omegn. Så kan det være jeg skal lave et "skræmsel" af noget af det skrot jeg har til at ligge. ;)

Anyway, så har jeg købt nogen diverse frø fra Danmark. Bl.a. en generations sort fra Thylejren.
Bliver rart at komme i gang igen! Tænker også at finde nogen lowrider frø. (det ska jeg nok lige høre nogen erfarende folk herinde om)

Junior medlem

Tror sku også jeg smider 2x 2 pounder ud i naturen de klare sig godt som guarilla grow :)

Medlem
Brugeravatar

Jeg er også klar. sådan da, har stadig ikke fået købt frø, men har tænkt mig at gå autoflower igen iår! :)
Hvornår vil I andre begynde at forespirre de små dejlige sataner? Jeg ser indtil marts hvordan vejret er.
Går ud fra det bliver en dejlig sæson med masser af varme :)
God onsdag til folket!

Junior medlem

Kæresten har fået bestilt auto-frø hjem fra ''Norden Seeds''
og jeg selv skal have nogle auto ''Purple Sirius Kush'' frø.
Håber det bliver en god sæson, da vi begge er nybegyndere i guarilla grow. hæhæ.
God sæson! :D

Medlem

Jeg har stort set bestilt alle slags frø hjem som frøbanken har i deres eget sortiment. Pt står 70+ og gror (alt for hurtigt) under en 300w LED og en 105 w CFL og jeg har yderligere 72 frø jeg skal have igang når de andre ryger ud. De sidste er dog mest autoer og små rydere så de har også bedst af at vente lidt, så de blomstrer under fuld sol. Har hørt en tommelfingerregel er at den sidste nattefrost er ret sikkert over d.20 maj, men hvad hvis planterne er 0.5-1 m når de plantes ud? Så holder de vel bedre til kulde osv?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]