Hej tænkte at oprette en tråd ang folks planer med ude sæsonen 2015. Kan starte med min egen plan:)
Har valgt at køre frisian dew, hollands hope, Northen light auto fra RQ, bubblekush auto fra RQ, og så mine egne udendørs skunk/pot indica præget.
Jeg plejer at sætte mine i gang ca 1 april indendørs under nogen 125w cfl pære og plante dem ud 1 maj. Dog strækker jeg mig til først at sætte mine auto ud 1 juni og forspirre dem ca 2 uger inden.
Har haft i tankerne at prøve et par ice femi frø fra RQ af nogen der har prøvet dem ude eller i drivhus? Har haft dem indendørs under 600w de yielder ikke top max men røgen er sku helt i orden en rigtig indica stener:) plus deres blomstringstid er til at have med at gøre så tænkte de kunne blive helt nice i drivhus. Nogen ellers der har erfaring med RQ seeds til udendørs? Har selv kørt en del af deres strains indendørs og nogen af deres auto udendørs de sidste 2 år, må sige uden at gøre reklame at de klare sig helt godt også ang skimmel, havde deres WW auto udendørs sidste år og de yieldede i gennemsnit 42g tørret topskud

ikke dårligt af en auto.