Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 21:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Godnat Psychedelia.

Jeg vil gerne høre jeres bud på hvilken strain hvis effekter der er mest 'couch-locked', sænker blodtrykket så du nærmest er i tvivl om det overhovedet slår, afslappende, varme i kroppen. I ved en der producere buds man lige kan suge et lille pibe hoved og ryge lige i drømmeland. Jeg vil helst undgå at pulsen stiger lige efter du ryger, og man ''nærmest'' bliver frisk en halv times tid før man kan falde helt til ro og sove, hvis man ryger lige inden sengetid.

Næsten VIGTIGSTE for mig er at det ikke er NOGET SOM HELST ''headhigh''

Nogen der har nogen kvalificeret bud på en strain? Tænkte længe over CBB crew strains, men har læst mig frem til at de ikke virker ligeså ''Couch locked'' som andre typer p.g.a deres altid lave thc niveau.

Jeg har selv overvejet Barneys Farm - Pineapple Chunk , Barneys Farm - Critical Kush, Barneys Farm - Blue Cheese, TH Seeds - Chocolate Chunk And Sensi seeds - Frø Mr. Nice G13 X Hash Plant eller Nirvana Seeds - Aurora Indica Måske noget Master/Kosher kush?

Nogen der selv har dyrket planten med de effekter jeg leder efter eller kender folk der her, eller på anden måde kan tilbyde vejledning omkring de nævnte strains, så byd endelig ind!

Tak på forhånd.

Mr Lenny.

Senest rettet af OrangeLenny 11 dec 2014 13:57, rettet i alt 2 gange.

Medlem

Med hensyn til "BODYSTONE", så afhænger det mere af indholdet af Terpinen Myrcene, end forholdet mellem THC og CBD.
http://www.hightimes.com/read/talking-terpenes

Hvis du vil have en sort med meget dokumenteret CBD, så er MediHaze fra CBD-Crew noget af det bedste bud, hvis du vil have en femiseret sativa sort. En god femiseret indica sort, der er god til at falde i søvn på, er Krome White Triangle. Den smager desuden sødlig.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]