Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 15:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia, mit weed er ved at tørre i en glaskrukke, men i dag opdagede jeg at der var gået mug i et bud. Jeg har tjekket nogle af de andre igennem og det ser umiddelbart ikke ud som om der er gået mug i nogle af de andre. Det jeg så nu er i tvivl om er om det vil sprede sig, og om det er sikkert at ryge? Nu jeg har fået synderen ud?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Hvis du har fjernet al muggen kan du sagtens ryge resten. Jeg ville måske lige vaske krukken.. Er det tørt nok? hvis det ikke er helt tørt nok burde du vente med at ligge det i glas.

Junior medlem

malfoy skrev:
Hvis du har fjernet al muggen kan du sagtens ryge resten. Jeg ville måske lige vaske krukken.. Er det tørt nok? hvis det ikke er helt tørt nok burde du vente med at ligge det i glas.

Jeg kiggede alle budsende igennem og fjernede alt der så mistænkeligt ud. Jeg groede det hjemme ved en kammerat så han har tørret det også :p Det lå til tørre i 3 dage på tørresnore, og så ligger det i en glaskrukke nu. Men så vidt jeg kunne se med sikkerhed var det kun 1 bud. Mange tak for svaret :)

Medlem
Brugeravatar

Lamil skrev:
malfoy skrev:
Det lå til tørre i 3 dage på tørresnore, og så ligger det i en glaskrukke nu.

Det er nok en god idé at vente lidt mere end 3 dage, ellers skal din kammerat i hvert fald være flittig til at åbne låget et par gange om dagen?
Det er bare min tanke, men det kommer selvfølgelig an på hvor store jeres buds er, og hvor tørt der er i det rum som i tørrer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]