Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jun 2025 23:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har fundet en 'sammenslutning', som mange herinde sikkert kender i forvejen, til hvem man kan sende nogle penge og en svarkuvert, og så sender de et sporeprint til svampedyrkning tilbage. Det er jo smart, eftersom man på den måde ikke kan spores, i modsætning til hvis man køber noget på en hjemmeside med sit betalingskort. Man får selvfølgelig sporerne med posten, men man vil altid kunne nægte at kende til det, og så vil jeg anslå at det vil være meget svært for politiet at bevise noget som helst, hvis man skulle være så uheldig at det blev opdaget.

Jeg tænkte på om der eksisterer noget lignende med frø til dyrkning af hamp?
I fald man ikke må linke eller nævne navne her i tråden, så måske bare et hint til hvad man kan søge på el. lign. :lol:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Men... cannabis frø er ikke ulovlige...
Du er i din fulde ret til at have Danmarks største samling cannabis-frø liggende derhjemme. Det du ikke må gøre, er at så dem og gro cannabis planter.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Medlem

Der findes mange frøbanker til cannabisfrø som fsre, men de er lukkede brugergrupper, da de ellers bliver udnyttet. Sporefolk er bare mere et med planeten.

Junior medlem

Pestilence skrev:
Men... cannabis frø er ikke ulovlige...
Du er i din fulde ret til at have Danmarks største samling cannabis-frø liggende derhjemme. Det du ikke må gøre, er at så dem og gro cannabis planter.

Det fandt jeg også lige ud af da jeg sad og søgte videre. Det vidste jeg slet ikke! Det gør jo tingene en del lettere, må man sige :P

acdc skrev:
Der findes mange frøbanker til cannabisfrø som fsre, men de er lukkede brugergrupper, da de ellers bliver udnyttet. Sporefolk er bare mere et med planeten.

Hæhæ okay, tak :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]