Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Mild indica
Junior medlem

Hej, er der nogen herinde der kender til en mild Indica variant?

Vh

Junior medlem
Brugeravatar

Tag et kig på Malana Bomb eller f.eks. CBD Critical Cure, mange autoer har også et lavt THC indhold pga ruderalis tilføjelsen der skaber auto funktionen. Jeg er selv igang med en regular White Rhino pt. som netop er kendt for de medicinske egenskaber, plus et fair THC indhold i betragtning af at det er 90% indica. Jeg mener nemlig at THC effekten også er en del af den medicinske egenskab, fordi man så kan "drift away" euforisk fra smerte, kvalme eller anden ubehag.

Medlem

Ville det ikke være en idé at finde en indica variant du synes lyder spændende, gro den, evt. høste den lidt tidligere(mildere effekt) eller i det hele taget bare ryge en smule mindre i jointen?:)

Mvh

Junior medlem
Brugeravatar

Zaxx skrev:
Ville det ikke være en idé at finde en indica variant du synes lyder spændende, gro den, evt. høste den lidt tidligere(mildere effekt) eller i det hele taget bare ryge en smule mindre i jointen?:)

Mvh

Nogen kan blive lettere maniske af at ryge umoden THC, har selv prøvet det faktisk, så det er nok ikke en god ide. Slet ikke hvis det er den racende skævert man prøver at undgå :) ..og det lyder det næsten som om på spørgsmålet, synes jeg. De medicinske egenskaber er bedst når planten er mest moden, ligesom på det her skema..

Billede

Hvis det altså er det man er ude efter. Man kan også ryge umoden THC og løbe rundt og bygge alt muligt lort på sit trip, det gjorde jeg ihvertfald :)

Junior medlem

Tak for svarene! 8)
Og ja, grunden til at det skulle være en mild indica er, at jeg tidligere har lidt af slemme angstanfald (især under skunk rus fra sativa).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]