Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 07:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psy

Jeg skriver fordi jeg over en lang periode har gået med tanken om at starte med at dyrke cannabis indendørs. Der er selvfølgelig en del ting man skal overveje inden man starter. En af de ting der holder mig tilbage er tanken om hvor belastende på så mange måder,det vil være at blive snuppet af panserne.

Derfor er mit spørgsmål om i nogensinde er blevet taget i at dyrke indendørs? Eller om i kender nogen der er?

Og i så fald hvad tror i er de gængse fejltagelser folk laver når de bliver taget?

Spørgsmålet her er ikke om hvor hvidt mit hjem er et sikkert stede men mere om at blive taget generalt.

Det ville være fedt at starte et grow op, men jeg har det på den måde at jeg vil være helt sikker på at der ikke bliver den slags problemer.

På forhånd tak, fedt forum :rocking: har lurkede en del år efterhånden :peace:

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Så længe du ikke går og råber op om at du dyrker selv, og ikke sælger af det du dyrker, eller på anden måde driver ulovlig side-forretning, eller laver andre ulovlige aktiviteter der skulle give politiet grund til at ransage, så er chancerne da mikroskopiske for at blive busted.

Medlem
Brugeravatar

Har du overvejet et guerilla grow? Det mindsker i hvert fald risikoen for at politiet snupper dine planter, så længe du tager dine forholdsregler.
Ellers skal du som sagt bare holde din mund med at du dyrker. Hvis folk ikke absolut skal hjem til dig, så er der ingen grund til at de ved, at du dyrker.

Medlem
Brugeravatar

Kender nogen, der dyrkede hamp i et mindre walk-in closet uden udluftning eller noget. Man kunne ikke engang lugte det i lejligheden.
Så ja, medmindre du gør dig synlig, eller sidder og ryger fede konstant indendørs så dine naboer kan lugte det, burde ud ikke være i fare.

Et guerilla grow er selvfølgelig det sikreste mht. politiet, men også klart mere besværligt, da du formentlig skal bevæge dig et godt stykke for at finde dit spot hver gang du skal arbejde med dine planter + andre rygere kunne spotte dine planter og stjæle dem.

Medlem

jeg kender en der dyrkede en plante i et lille pulterum, uden udluftning så vidt jeg ved.. Det resulterede i fugt i hele loftet, så han fik en bøde på langt over 10000 plus han blev snuppet af politiet og fik en bøde på 3000 der også :) så husk at have dit grej iorden... og hold tæt omkring det :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]