Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 19:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

NEW 300w CFL "Dual Spectrum" Grow & Blomstrende lys lampe E40 Fitting Hydroponics 6400k vegging stage og 2700k flowering stage kan den bruges
og skal den bruge E40 Fitting ?
og sidste spørgsmål er £34.95 311 kroner i danske kroner ?

Senest rettet af bambino 08 dec 2013 00:45, rettet i alt 1 gang.

Titel: Re: lys
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Det er E40 fatning ellers ville de nok ikke skrive det .
Og ja til din valuta regning

ps. Hold dine spørgsmål til en tråd og ret evt. overskriften til "hjælp til gro setup".
http://dcfonline.dk/cf/

edit: hvis du alligevel er oppe omkring de 300-400 W, syntes jeg du skal gå over til HPS i stedet. Du får mere lys for pengene der, men så skal du så også tage højde for varmen pæren udgiver.

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Junior medlem

okay så der er indbygget E40 Fitting i den og den er bare til at tilslutte i en lampe og er den god nok til nogen par planter i et skab den har jo begge de lys man skal bruge så hvidt jeg har forstået og jo jeg skal nok huske at holde mine spørgsmål til en tråd næste gang jeg har bare skrevet hvad der stod på hjemme siden fordi jeg fik af vide sidst jeg lavede en tråd man ikke måtte linke til en hjemme side :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej den kan ikke tilsluttes en almindelig fatning. Du skal bruge en E40 fatning...
Og den burde virke til et par planter. Hvis jeg husker ret, kan en 125W CLF pære klare 3-4 små planter.

Prøv også at sætte din tekst lidt mere op. Den er svær at læse uden ., etc.

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...

Junior medlem

okay tak. nu har jeg fundet den her Philips Son-T Agro 400W bloom/grow med 40% mere blåt indhold) skal den også have noget for at virke eller kan den bare smides i en lampe fordi nu er jeg da snart ved at blive syg i mit hoved af alle de skide lorte fucking pikke spasser lamper man kan vælge i mellem der er så mange og så skal de have det ene og det andet for lortet gider virke nu har jeg kigget på det pis i flere dage snart og alt det lort står kun på engelsk de fleste steder man kan købe dem :D ps er ikke så god til det der med komma og . og alt det der så det er derfor jeg ikke gør det Xenofanes vis det var det du mente med det her Prøv også at sætte din tekst lidt mere op. Den er svær at læse uden ., etc. :)

Junior medlem

slet ingen der kan svare på det ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
det er en hps pære så du skal bruge en 400w hps ballast da det er en 400w pære

og så skal du bruge en reflektor, alt andet ville være tosset

både reflektor og pære kommer med forskellige fatninger, e27 og e40, så sørg for at de passer sammen

Junior medlem

tak så bliver det den nu fordi nu gider jeg ikke glo på lamper mere og jeg har lige skrevet en Email til butikken hvad for en fatning den skal bruge de må da vide det kan man også gro opium valmuer under den det ville være dejligt så er det lige to fluer med et smæk :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja til valmuer.

Jeg vil nok vente med at bestille også få læst 100 % op på hvad du gør. Det virker lidt som om du springer ud i noget, uden rigtig have læst op på det?

Junior medlem

jo jo jeg ved skam godt hvordan man skal gøre når man har lyset det er bare det skide lamper jeg lige havde problemer med fordi der er så mange og vælge i mellem og så bliver jeg helt rundt tosset op i hovedet af alle det lamper men nu bliver det bare den der og vis den ikke virker så godt så køber jeg da bare en ny være er det ikke :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
det er slet ikke så besværligt som du gør det til

det jeg tror han mener er at hvis du har så mange problemer med lampen så kommer du til at møde ting der er meget mere kompliceret senere hen, og du kan hurtigt komme til skade, miste en masse penge eller hele dit grow, så derfor er det en god ide at sætte sig 100 % ind i tingene før man starter

hvis du har den holdning at du bare køber en ny, så kan du da lige så godt gøre det ordenligt første gang, en dual spektrum pære er langt fra lige så godt som at skifte mellem en grow (blå) og bloom (rød)

det jeg frek,s gør er at jeg bruger en 150w cfl pære med indbygget ballast til vegge, og så en 600 w hps til bloom

der er slet ingen grund til at bruge en 400w hps de første par uger, og du mister nok 30-40% af dit idelle spektrum i hver fase pga dual spektrum

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]