Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 21:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg står og skal til at dyrke forskellige planter, og jeg skal bare lige høre hvis jeg gerne vil købe feks LED diode pærer i udlandet, fordi de er hundedyre i DK, hvordan bærer jeg mig bedst ad? Hvilke sites kan i anbefale, hvis jeg er ude i noget 10-18W LED pærer eller Ufo? Kina tænker jeg på, men der risikerer man jo told og den slags, hvis det er over 80 kr. Jeg kan se at mange producenter der sælger i DK, producerer i Kina, men det er jo lidt af en jungle. Til gengæld er der mange penge at spare ved ikke at købe til de opskruede priser i DK.

Junior medlem

Jeg ville gå kina vejen hvis jeg var dig. Der er rigtig mange penge at spare! Jeg købte for ca ½ år siden et 450w led panel, og slap med ca 2300 med det hele. prøv moget der hedder alibaba (kinisisk ebay)

Junior medlem

Det er ikke så meget sitet Slejpner, der er både alibaba og aliexpress og et hav af dropshippers og producenter. Det er mere om der er bestemte pærer eller sælgere der kan anbefales.
Ellers tager jeg selvklart chancen og bestiller én pære af gangen, så jeg undgår det hundedyre ekspeditionsgebyr og told og moms.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]