Jeg har længe overvejet hvordan jeg holder mit gro kørende på en måde så jeg ikke skal vente til hver høst med at kunne plante nye planter, men dette skal kunne gøres på en måde som ikke koster det store i form af el regning. Til opkøb betyder det ikke det store da jeg kan købe det over en 2-4 mdr..
Jeg har jo allerede mit gro telt på 1,2x1,2x1,8 med 600w HPS dual spec.. og tiltænker at jeg kan have 4-6 planter stående flot der.. Kan have flere men vil hellere se større udbytte pr plante end flere planter.
Hvis jeg så har et veg skab, så kunne jeg tænke mig til at jeg har enten 2 eller 3 planter stående her som jeg så flytter over når de er klar..
Hvis vi regner med 2-2½mdr til Blomstring og 1-1½mdr til veg, så skulle det jo være muligt at køre 2 planter veg 2 planter start blomst og 2 planter slut blomst.
Eller er 1 måned til veg for lidt at regne med hvis man vil toppe et par gange?
- Det jeg lidt tænker er, hvor meget plads behøver jeg til sådan en veg rum hvis vi siger til max 3 planter som skal være der fra frø til ca 1 måned frem.
- Hvad er billigst i strøm men stadig effektivt nok til ovenstående af lamper, cfl eller lystofrør.. Lige her er jeg ikke så klog..
Jeg tænker lidt at det må være en effektiv måde at holde sit grow igang på således der er høst omkring hver måned.. Samtidig kan jeg hurtigt få prøvet nogle forskellige sorter af så jeg i enden ved best hvad jeg vil dyrke fremadrettet.
håber jeg ikke har gjort mig alt for uforståelig

Hvis jeg kan få hjælp til dette og om selve min tidperiode passer nogen lunde, vil det være perfekt for så har jeg et nyt projekt at gå igang med her i vinteren hehe..