Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 18:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej allesammen. Er meget facineret af cannabis planter, og har derfor besluttet mig for at prøve at gro en selv. Dog indtil videre kun i vindueskarmen og med 2x50W pærer fra en læselampe om natten. Videre til sagen, så blev frøet spirret sidste tirsdag, altså for 6 dage siden og planten er en Royal Dwarf fra Royal Queen Seeds, som efter sigende skulle blive ca. 40-60cm. Kan bare ikke forstå min allerede er 9,5 cm og ikke engang har udviklet første sæt af blade halvt endnu.
Tager et billede hver dag så jeg kan følge udviklingen. Billederne er her:
Torsdag/Fredag:
Billede
Lørdag:
Billede
Søndag:
Billede
Mandag:
Billede
Kan selvfølgelig være mig der bare er utålmodig, men planten skulle blive meget busket og have tætte skud. Jeg ved jo de fleste herinde har mere erfaring end mig, så håber på god respons :peace:

Junior medlem

Bare rolig, der går lang tid før at den bliver busket, men hvis stammen er meget lang kan det godt være at de får for lidt lys. De strækker sig meget efter lys i starten, og det gør tit planterne lidt højere.

Junior medlem

Bare rolig, der går lang tid før at den bliver busket, men hvis stammen er meget lang kan det godt være at de får for lidt lys. De strækker sig meget efter lys i starten, og det gør tit planterne lidt højere.

Okay. Ved godt der går en 4 uger inden den bliver busket, har bare set nogle andre Royal Dwarfs på nettet hvor bladene nærmest starter helt nede i jorden :D
Må lige have rykket lampen lidt tættere på planten så.
Tak for svaret :tnx:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]