Hey alle derude. Dette er mit første grow. Jeg har derfor valgt at lave et GrowLog, så de der har lyst kan følge med. Det skal lige siges jeg elsker WEED og efter min tur til Amsterdam besluttede jeg for, at prøve at dyrke mit eget.
Begyndelsen:Det startede med jeg fandt nogle frø i noget skunk jeg købte. I stedet for at smide dem ud, kunne jeg da lige prøve at smide dem i noget jord (bare for sjovs- og nysgerrighedensskyld). Jeg tog en altankasse, noget jord ude fra det fri, smed frøene i og lagde altankassen ud i altanen. Så dukkede der 4 små planter op

De blev større

.. og større

De blev så større. at jeg besluttede mig for at ofre lidt penge. Købe lidt pottemuld, lekakugler, gødning og potter. Så fik de hver sin potte. Med ca. 8-9 timers sollys om dagen ude på en altan. To af planterne blev smidt ud, da de var han planter. De to sidste var dog hunner
Her er jeg så hjemvendt fra Amsterdam, hvor jeg har taget nogle AK-47 frø med (som der var en af mine yndlingsweed under turen). Jeg besluttede mig for, at gøre det lidt mere seriøst. Fik købt mig en HPS lampe startkit 600 WATT, en blæser, timer og dyrkningsgrej. Planterne kom i et tomt rum med hvide vægge. Lampen blev hængt op, alt sat til og med 18 timers lys pr. døgn.Her ses timeren, blæseren, ballast, temperaturmåler

Beklager stregerne på billederne, men jeg tror det har noget med lyset at gøre, at kameraet ikke kan tage ordentlige billeder. Det må i nøjes med i første omgang.
Her ses et billede af planterne. Der er ca. 40-50 cm ned til planterne fra lampen. AK-47 frøene er også plantet og spirret, begge to.

Endnu et billede ovenfra over planterne.

En af planterne

Den anden plante.

.. og her er så de to små AK-47

det er i hvertfald de her to jeg glæder mig mest til. Det andet ved jeg ikke hvor godt det bliver. For det skunk vi røg og som frøene kom fra, var ikke det vilde.
Ja det var starten min første grow og GrowLog. Det kan godt være jeg stadig er amatør, men prøver og eksperimenterer lidt. Jeg vil komme med nyheder og billeder løbende, så de der har lyst kan følge med. Jeg vil gerne høre jeres mening om det, om planterne, dyrkningen, råd, kritik osv. Go for it

To ukendte planter
To AK-47
600 WATT HPS
18 timer pr. døgn
Blæser
Et åbent vindue
Regner også med at sætte noget sølvpapir omkring