Efter mange timers læsning, sved og alt for mange penge er startskuddet til min første opdagelsesrejse med Mary Jane endeligt sat i gang.
Dette bliver min første journal samt dyrkning af denne fantastiske plante.
Inden at billederne bliver smidt op, vil jeg gerne takke dem som har hjulpet mig med diverse spørgsmål jeg har haft..
Skabet som Mary Jane kommer til at bo i er 60x40x160 med rockwool som lydisolering.
Støjniveauet er på 50 decibel, hvilket er en nedsættelse på 20 db fra de oprindelige 70. Der vil dog stadigvæk arbejdes på ydeligere nedsættelse.
Valg af lampe falder på en 180 Watt LED. Den er bestilt og skulle meget gerne ankomme inden for de næste par dage.
Sorten er Sensi Star 100% indica. Valget faldt på den fordi dens blomsterfase er relativt kort 57 - 63 dage, og at den ikke lider voldsomt meget af vokseværk.
Et frø blev sat til spiring i et glas vand, og dette er resultatet tre dage efter.

Hjemmet

Blæseren

Underskålen som smart potten kommer til at stå på, er der boret til hul, forlænget med en plastikslange. Ved vanding vil drænvandet så løbe af slangen.

Mary Janes hjem med CO2 generator

Gødningen.. Ved ikke helt endnu om der kommer ydeligere supplementer til undervejs.
Måske noget SuperThrive? Hjælp søges

Hjemmelavet CO2 generator

Der mangler stadigvæk et kulfilter, Scrognet og sikkert en masse andet småtterier.
Tips og tricks til effektivisering tages imod med lysegrønne fingre.