det er de altså ikke bare fordi det regner nu må du sku stoppe når du laver bobble hash smadrer du jo krystallerne af med en stor grydeske feks. hvis de nemt faldt af ville det jo slet ikke være nødvændigt og sidde og gå helt amok med at røre i det shit og når man laver bobble hash er frisk pot det bedste at bruge. Hvordan kan det være at du er den eneste jeg nogensinde har set skrive at regnvejr skyller krystallerne af? jeg har tilmed set massevis skrive at der intet sker ved at høste i regnvejr så længe man sørger for at tørret det hurtigt nok hvis din teori var rigtig ville folk nok nærmere sige at man ikke skal høste i regnvejr?
når du snakker at lave bobble hash med frisk pot, glemmer du lige at nævne at det skal ind i fryseren før man begynder
grunden til at man fryser det: så er det fast og solidt, og knækker af, frem for at splatte ud i alt der rør ved det..
du behøver ikke at bruge mange muskler for at få thc krystallerne til at falde af... men det skal også gå ret stærkt når du laver boble hash... ellers så tør krystallerne op og bliver ømtålelige overfor at hinden der holder olien inde, den springer så al olie bare flyder ud i vandet... derfor du skal være hårdhændet, så du ikke bruger for lang tid.....
høst i regnvejr: nu skal du lige lægge mærke til mine forrige kommentare også kan du se at jeg siger at ikke alle krystallerne falder af... men nogen... så det kan sagtens lade sig gøre at høste i regnvejr... men dit produkt bliver nok ikke lige så godt som hvis du gjorde det i tøvejr...
en anden ting: indendørs dyrkning vs udendørs dyrkning.. alle folk ved at indendørs dyrkning er 10 gange bedre end udendørs dyrkning, hvis man er istand til at skabe optimale forhold, hvorfor: fordi planten er meget mere Dækket af THC krystaller end udendørs.... medmindre man er heldig og har et meget veldækket område hvor der ikke er så meget vind...
og hamplanter dyrket i drivhus slår dem alle sammen.. fordi den ikke udsættes for samme type stress faktore som den gør ved udendørs dyrkning...
desuden... regn bør stadig undgås.. fordi hvis han ikke er hjemme dagen efter det har regnet... og regnen som der faldt stadigvæk sidder på planten så kan han risikere råd... det er logik at vand som sidder fast på en plante medfører råd...
og hvis han ikke er hjemme den dag.. .så ville han være glad for at jeg gav ham rådet om at han skulle tildække sin plante... fordi værst er hvis han har været væk 2-3 dage.. og hans plante lider af at være ved at dø fordi det har regnet i 3 dage...