Hey folkens!
Så er det sgu tid til at starte mig første grow, men i stedet for at lave mig selv et grow room vil jeg prøve mig med et grow skur!
Der skal være et hovedrum i mit skur til blomstring af planterne, og der skal være et mindre rum til spiring/veggie samt moderplante. Målene på hovedrummet er atm. som følgende L:200cm B:160cm H:180cm og det mindre rum på L:90cm B:100cm H:180cm. Med lys, gødning og ventilation er jeg lidt på bar bund, og det er her jeg gerne vil trække på jeres andres ekspertise.
Jeg har tænkt på Philips Sun/T Agro 400W som vores alles ven Christian Florestans har anbefalet i form af lys i mit hovedrum, og tænkte på at ligge bræderne som udgør skurets væge i en 2 på 1 formation så der kommer luft ind øverst og nederst, samt en eller to ventilator i hjørnerne til cirkulering af luften.
Jeg har skaffet mig 5 White Widow femi frø hvoraf de 4 skulle være starten af mit gro eventyr, og den 5 moderplante til de kommende høste.
Hvad syntes i om planerne so far? Ideer og kritik er mere end velkommen da jeg som sagt er på mit første grow og totalt på bar bund!