Med alt den hjælp jeg har fået fra især BisMann, Bubber, Kaktus Klausen, Charles Ingalls men også mange andre, synes jeg det var på tide at give en ordentlig status og vise mit skab frem. Først en lille update:
Jeg begyndte det tidlige forår med et Guerilla grow. Jeg troede jeg havde fundet det perfekte sted mellem et industrikvarter og en motorvej. En del kernesunde og meterhøje planter måtte dog lade livet da en kommunalarbejder i en big-ass traktor kom forbi og sprøjtede hele lortet pga. bjørnekløer. Det eneste jeg havde nået at få med derfra var 4-5 Original Lowryders som vel samlet set gav en 12-15 g
Hvad lærte jeg så af det? 1) Der er aldrig et sted der er sikkert 2) Hav mere end 150 meter mellem dit spot og dit backup-spot 3) Plant ikke blandt bjørneklo, selv om du synes det virker slemt svedigt stealth. Lortet kan gro 1 meter om ugen, og er det nær en motorvej, så bliver det fjernet.
Nå, men efter at have spildt en masse tid og penge på det, så besluttede jeg mig for at smide et par tusinde mere efter et skab... og voila: Vores gamle Ikea garderobeskab kom i overskud, da vi flyttede og samtidig fik et lille "rum/kammer" på 2-3 m2 som var fuldstændig oplagt til grow. Så nu er det "fars rum" med værktøj og growskab

Udfordringerne:
- Det er et meget lille rum uden vinduer (Men det er også der jeg går hen og vaper, så luften bliver tit skiftet

)
- Til et 50x80x180 rum kan ventilatoren jo flytte meget, meget mere luft end nødvendigt, og luftstrømmen (ikke så meget blæseren, som selve luften når det kommer ud af skabet) kan høres i hele lejligheden. Hvis man holder hånden hen over hullet og dækker for luftstrømmen, så mindskes støjen markant, men jeg går ikke ud fra at man bare kan stoppe en sok i hullet?

Jeg har fået anbefalet hertz-regulatorer etc, men det er ikke noget de har hørt om i Harald Nyborg. Så det problem er stadig uløst.
Men anywho.... Her er billederne, og jeg modtager MEGET gerne feedback og svarer meget gerne på spørgsmål.
Der er pt 2 Auto bubblelicious i skabet under en 250w cfl (som desværre hænger ret meget i reflektoren). Jeg har prøvet at binde dem lidt ned for at få de nederste skud med. Planen er fremadrettet at dyrke i ScroG og jeg håber jeg kan klemme 60-80 gram tørret bud pr. gang ud af det. Her første gang med 2 autoer bliver jeg glad for 30 g+. Mon det er realistisk? Planterne er pt i uge 2 af blomstringen. De startede op udenfor så det har taget dem over en måned at begynde at gå i blomst. Som det også fremgår af et af billederne, så er temperaturen på omkring 30-32 grader og fugtigheden på omkring 40-45. Det er vel ok?