Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 jul 2025 18:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey alle...
Jeg er en lusset amatør og dette er mit første år jeg dyrker skunk.
Jeg har 5 planter alle pineapple ekspress forskellige størelse på planten, jeg har passet og plejet dem så godt jeg kunne, men undrer mig over hvorfor de ikke er gået i blomst endnu.
Jeg skal nok lige prøve at smide et par billeder op af dem.
Efter hvad jeg kan læse mig til er det en auto plante som selv går i blomst, korrekt?
Efter hvad jeg kan læse mig til kan jeg hjælpe den på vej ved at "udsætte" planten for 12 timers sol/mørke, korrekt?
Hvornår ved jeg om planten er "klar" til at gå i blomst, (de 2 højeste er vel 1 meter, og de 3 andre vel omkring 1/2).
Håber på posetiv feedback.
Jomfruen...

Dedikeret medlem

du kan både få pineapple express som normal og auto så det er vidst kun dig selv der kan svare på hvad du har købt ;) de står vel udenfor? så er der ikke så meget at gøre med at hjælpe den i blomst så skal du blive ved med det indtil den kun får 12 timers sollys og det er først en gang i oktober

Junior medlem

Jeg er i den situition at jeg har fået frøene af en venindes bekendte, så ved ikke hvilken slags det er (auto or not)....
Men ja de står ude og/eller i drivhus, jeg har forstået det sådan at hvis jeg vil have dem i blomst skal de have 12/12 sol/mørke.. korekt?
Har ditto forstået det sådan at jeg ikke skal ændre temp ved at flytte dem ind og ud af huset da der kan komme mug i dem.. korrekt?
Tror den løsning vil være at bruge mit skur som er samme temp som udenfor, men mørkt.... korrekt?
Hvor længe skal de i så fald være i blomst før man høster og nipper man af mens den stadig er "i live" eller graver man hele planten op og hænger den til tørre?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hanguk
Dit skur lyder som en mulighed, hvis ikke det er autoer.
Hvis du du lige tager dig tid til at research lidt, inden du smider et indlæg op. Så er jeg sikker på at du nok skal få svar på, det meste af det du spørger om.
http://dcfonline.dk/cf/

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]