Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 21:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa folksens.
jeg er begyndt at dyrke lidt pot men jeg er desværre kommet frem til den konklusion at jeg snart bliver nød til at plante om og flytte dem indenfor.

men hvad er den billigste løsning for at kunne dyrke indenfor ?

Det skal siges jeg ikke ved havd det er for nogle frø jeg har gang i da det var nogle jeg frasorterede fra noget pot jeg havde fingrende i sidste år.

Medlem

Det billigste vil være at bruge sparepærer. Det KAN lade sig gøre, men dit udbytte vil også blive derefter. :-) HPS vil jeg mene er det bedste, men m.h.t strøm regningen vil en CFL være bedre, da de ikke bruger nær så mange watt.
Et af de største problemer med HPS lamperne er dog varme, så du skal også have sørget for noget udluftning. Et kulfilter er også nødvændigt hvis ikke hele hytten skal lugte af hyggehø. ;-)

Du kan købe samlede sæt hvor der er hvad du skal bruge. Altså telt, lamper, udluftning, potter osv. Det er nemmere hvis det virker for uoverskueligt at sætte sammen selv. :-)
Men selvfølgelig, hvis det bare er noget billigt pot er der ikke nogen garanti for at det vil kunne betale sig med det helt store setup.
Du kan muligvis læse nogle guides inde på dcfonline.dk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]