Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 12:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa folkens. Jeg faldt lige over en maskine der hedder Aerogarden, og må sige det ser smart ud.
Men hvad jeg kan læse, så er pærerne ikke noget at prale af.. Jeg tænker om det er muligt at udskifte pærerne
Til nogen 400W HPS? Hvad vil det kræve? Eller ER de standard ret der sidder i gode nok til at gro 3x White widow?

Har i nogen erfaringer?

På forhånd tak.

//pisfuglen

Medlem

Geografisk sted: Odense
aero garden var jo produceret i først omgang til at dyrke meget små urte/krydderi planter som man jo hele tiden gik og tog lidt fra og holdt den nede i højde.... aerogarden er super godt til den vegetative periode... men jeg vil sige at i blomster perioden til sådan en kraftig hun plante som white widow, der skal ihvertfal en 400 watt lampe til..... jeg vil tro at du sagtens stadig kan bruge selve mediumet.. men hvad lampen angår så ville jeg sætte en 400 watt op.. og aerogarden tvivler jeg på kan trække/fitte en 400watts pære---

Dedikeret medlem

Jeg ville nok også hellere købe et færdig lavet aeroponisc system så bestemmer du jo selv hvilket lys du vil bruge planterne kan blive meget større osv. + det sikkert også er billigere i sidste ende ;)

Medlem

Geografisk sted: Odense
Jeg ville nok også hellere købe et færdig lavet aeroponisc system så bestemmer du jo selv hvilket lys du vil bruge planterne kan blive meget større osv. + det sikkert også er billigere i sidste ende ;)

det er sgu nok billigere i sidste ende at lave det selv... jeg ville ikke købe et færdigtlavet aeroponisk system, ikke til de priser de annoncere med...
men så ville jeg også foretrække at lave et hydroponisk system,
ikke fordi det er bedre, men jeg syntes det er noget simplere...
alt det der med at rende rundt og lege med de mundstykker hele tiden fordi de stoppes af kalk eller snavs det gider jeg ikke... men på den anden side hvis man kan falde ind i en god døgnrytme med de ting der så er det bare at springe ud i det, min døgnrytme passer bare bedre med et simpelt velfungerende hydroponisk system....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]